Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 maart 2008, 21:00
annet annet is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 maart 2008
Berichten: 2
annet is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Stage graag feedback

Naam
Adres
Postcode en plaats

Naam bedrijf
T.a.v. Naam contactpersoon
Adres
Postcode en plaats

woonplaats, 17 maart 2008

Betreft: Sollicitatie Stageplek, functie: Reservering/Sales afdeling

Geachte heer / mevrouw <naam contactpersoon>,

Met interesse las ik op de site van het stagebureau dat u op zoek bent naar een stagiair Reservering/Sales. Graag wil ik op deze functie solliciteren.

Op dit moment zit ik in het 3de jaar van de opleiding Hogere Hotelschool aan de Stenden Hogeschool te Leeuwarden. De minor die ik nu aan het volgen ben is congres en evenementen management 1, na dit moduul zal ik het 2de deel hiervan volgen wat uiteindelijk word beloond met de Centrum voor Live Communication certificaat.

Aangezien dit mijn interesse heeft zou ik graag meer ervaring en kennis op willen doen en het geleerde in het bedrijfsleven in praktijk willen brengen. Bovendien vind ik het geweldig om dingen te organiseren, hier heb ik al wat ervaring mee (voor verder informatie verwijs ik u naar mijn CV). Wat mij met name aantrekt in de functie die u aanbied, zijn de verschillende taken die de stagiair moet doen, de verantwoordelijkheden die de stagiair heeft, de kwaliteit dat geleverd moet worden en je vermogen om aan te passen aan de omstandigheden.

Wat mij met name aantrekt in uw bedrijf is de persoonlijke aandacht die er aan cliënten word gegeven en de professionaliteit. Ook vind ik het geweldig dat een van de voorwaarden is dat de medewerkers met plezier naar het werk gaan en dat het bedrijf zich inzet voor de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers.

Uit ervaring weet ik dat ik iemand ben die niet alleen in teamverband maar ook zelfstandig goed functioneert. Ik ben een gemotiveerde, harde werker die zeer nauwkeurig en kritisch te werk gaat. Verder zijn flexibel, geduldig en sociaal drie begrippen die op mij van toepassing zijn. Ook pas ik me snel aan situaties aan en pak ik dingen snel op. Waar ik niet zo goed tegen kan is als afspraken niet worden nagekomen en om half werk af te leveren. De beheersing van mijn Nederlands en Engels is goed in woord en geschrift. Verder kan ik goed overweg met computers.

Uiteraard licht ik deze brief en mijn cv graag toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Annet achternaam
Bijlage: Curriculum Vitea
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 maart 2008, 21:38
jeanine jeanine is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 maart 2008
Berichten: 3
jeanine is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Stage graag feedback

Hoi Annet,

Ik vind het een goede brief..
Ik heb nog wel een tip, er staat twee keer 'Wat mij met name aantrekt' in.
Dat viel me op, ik zou er één keer iets anders van maken. Of dat 'met name' zo ie zo weglaten.
Succes!

Groetjes Jeanine
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 maart 2008, 07:49
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Stage graag feedback

Hoi Annet,


Citaat:
Met interesse las ik op de site van het stagebureau dat u op zoek bent naar een stagiair Reservering/Sales. Graag wil ik op deze functie solliciteren.
Je solliciteert naar een functie.

Citaat:
Op dit moment zit ik in het 3de jaar van de opleiding Hogere Hotelschool aan de Stenden Hogeschool te Leeuwarden. De minor die ik nu aan het volgen ben is congres en evenementen management 1, na dit moduul zal ik het 2de deel hiervan volgen wat uiteindelijk word beloond met de Centrum voor Live Communication certificaat.
"word beloond" -> wordt

Citaat:
Wat mij met name aantrekt in de functie die u aanbied, zijn de verschillende taken die de stagiair moet doen, de verantwoordelijkheden die de stagiair heeft, de kwaliteit dat geleverd moet worden en je vermogen om aan te passen aan de omstandigheden.
aanbied moet zijn aanbiedt
"de kwaliteit dat" moet zijn "de kwaliteit die"

Citaat:
De beheersing van mijn Nederlands en Engels is goed in woord en geschrift. Verder kan ik goed overweg met computers.
Dit vermeld je al in je CV en zou ik hier weglaten.

Citaat:
Bijlage: Curriculum Vitea
Niet Vitea, maar Vitae
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 maart 2008, 11:21
annet annet is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 maart 2008
Berichten: 2
annet is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Stage graag feedback

Bedankt voor uw reactie.
Ik zal het direct veranderen.

Groeten,
annet
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 maart 2008, 19:31
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Stage graag feedback

Graag gedaan en veel succes met de sollicitatie!
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
sollicitatiebrief pedagogische medewerker HBO, heel graag feedback! Ann1983 Sollicitatiebrief en cv 1 10 juni 2007 20:23
Sollicitatiebrief stage bedrijfseconomie; zeer graag commentaar (incl CV) maymay0206 Sollicitatiebrief en cv 2 24 april 2007 15:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon