Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 augustus 2012, 18:26
Sproetje Sproetje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 11
Sproetje is on a distinguished road
Standaard Weer opnieuw aan het solliciteren - graag jullie feedback

Hoi allemaal,

Weer aan het solliciteren. De reden staat in de brief, maar ik ben een beetje bang dat ze misschien vallen over dat ik er nog niet zo lang werk(bijna een half jaar). Mijn brieven hebben altijd een hoog ik-gehalte gehad...ook nu weer
Ik hoor graag jullie meningen!!


Je takenpakket ziet er als volgt uit:
·Ondersteunen van de ******* in bijvoorbeeld agenda en inboxbeheer.
·Contacten met externe partijen, klanten.
·Ontvangen van klanten, receptiewerkzaamheden.
·Het beheren van de website en social media.
·Verzorgen van mailingen en nieuwsbrieven.
·Coördineren van marketinguitingen.
·Voorbereidende werkzaamheden boekhouding.
·Vastleggen van procedures en diverse zaken intern opzetten, structuren en beheren.
·Organisatie webshop.
·Organisatie ************.nl.
·Archiveren en overige administratieve werkzaamheden.
·Postverwerking

Functie-eisen:
Je hebt een afgeronde HBO opleiding.
·Je hebt minimaal 4 jaar ervaring als Office manager of Praktijk Manager.
·Je hebt ervaring met marketingwerkzaamheden zoals websitebeheer en social media.
·Je hebt een goede kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel en Powerpoint).
·Je hebt een perfecte beheersing van het Nederlands in woord en geschrift.
·Je ben een echte spin in het web en bent pro-actief.
·Je bent representatief en enthousiast.
·Je bent initiatiefrijk, kunt zelfstandig werken en neemt je verantwoordelijkheden


Geachte mevrouw A,

Op *******.nl zag ik uw advertentie. Mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als een professional die graag initiatief toont en zich thuis voelt in een ondersteunende functie. Wellicht een goede match en daarom solliciteer ik dan ook naar de functie van Office Manager/Praktijk Manager.

Momenteel ben ik werkzaam als assistent-manager Horeca. In mijn werk opereer ik zeer zelfstandig en onderneem actie wanneer nodig. In deze functie heb ik contacten met externen en gasten. Ik beheer de website en social media, neem deel aan het management- en financieel overleg, stuur het personeel aan en ……. (hier had ik ook het woord betrokken staan) bij het bedenken en uitbrengen van promotiemateriaal. Ook ben ik inhoudelijk betrokken bij procesverbeteringen. Ondanks dat ik het erg naar mijn zin heb in mijn huidige functie, zijn de veelal nachtelijke horecadiensten en gezin niet meer te combineren en daarom de reden dat ik op zoek ben naar een andere baan.

Door mijn ervaring op verschillende werkgebieden beschik ik ondertussen over een HBO werk- en denkniveau. In de diverse functies was ik de spin in het web en het visitekaartje van het bedrijf. Bij contact met anderen voel ik mij als een vis in het water. Daarom vind ik het ook belangrijk dat ik werk verricht waarbij een beroep wordt gedaan op je sociale vaardigheden. Door effectief te communiceren en probleemoplossend te denken heb ik geleerd om mensen tevreden te stellen. Een van mijn sterkste eigenschappen is dat ik het overzicht kan bewaken in (hectische) situaties door gestructureerd te werken. Ik laat me niet uit het veld slaan en maak hierbij graag gebruik van mijn positieve houding, enthousiasme en humor. Daarnaast beschik ik over goede sociale en communicatieve vaardigheden.

Wat mij bijzonder aanspreekt aan deze functie is de werkomgeving. *********** is een organisatie waarbij de gezondheid van de mens centraal staat, een aspect dat ik zeer belangrijk vind. Een van de leukste elementen van office manager zijn is, om de dagelijkse gang van zaken zo goed mogelijk te laten verlopen. Bovendien heb ik gemerkt dat ik veel voldoening haal uit klant- en servicegericht te werken. Met mijn jarenlange ervaring als secretaresse, managementassistent en officemanager verwacht ik een goede bijdrage te leveren bij ***********.

Een persoonlijk gesprek lijkt mij de perfecte manier om te laten zien dat ik de persoon ben die u zoekt!

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Solliciteren na vervelende werkervaring Liav Sollicitatiegesprek 5 20 mei 2012 02:19
Alweer een brief Administratief medewerker, Graag jullie feedback Sproet Sollicitatiebrief en cv 7 21 januari 2012 23:13
Graag feedback; sollicitatiebrief administratief medewerker in het onderwijs Dorienn Sollicitatiebrief en cv 3 31 mei 2010 14:45
Sollicatie medewerker Kavelwinkel bij de gemeente - Graag commentaar nsharief Sollicitatiebrief en cv 2 17 mei 2010 15:11
Museologie afmaken, of verder richting bedrijfsadministratie/fiscaal? janetjuh85 Sollicitatiebrief en cv 1 26 januari 2010 18:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon