Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 maart 2007, 20:14
Conquet Conquet is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 2
Conquet is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Callcentre supervisor

Hoi,

Ik heb gesolliciteerd naar een functie als supervisor in een nieuwe callcentre. Ik ben door de eerste sollicitatie ronde heen. De volgende stap is een sollicitatie gesprek. Hiervoor moet ik een uitgebreide cv voor meenemen. Mijn cv heb ik hieronder geplaatst. De opmaak is slechts een soortgelijk iets. Mijn huidige cv beslaat 3 a4tjes en is als pdf bestand opgemaakt in Adobe Indesign. De vormgeving is dan lastig te copy/pasten naar dit forum.

Zouden jullie de mijne eens kunnen nagaan en mij advies en tips geven.

alvast bedankt, Conquet

Mijn CV:

Curriculum vitae


Persoonlijke Gegevens

Naam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
E-mail adres:
Geboren:


Werkervaring.

• 02-2004 tot 02-2007, XXXXXXX (callcentre) Groningen, helpdesk medewerker inbound.
o Functieomschrijving: het telefonisch verkopen van internet, digitale TV, Eredivisie TV pakketten, Digitaal Telefoneren, CPS (Carrier PreSelect) diensten van de internetprovider Tele2/Versatel. Administratieve ondersteuning voor de cliënteel van Tele2/Versatel.
• 04-2005 tot 06-2006, XXXXXXX (Zelfstandig Ondernemer) Groningen, Eigenaar.
o Functieomschrijving: Adviserende rol voor de bedrijfsvoering van Azerro Jeans, Manager van mode ontwerpster S.M.M. Bakker, Adviseurvoor de commerciële aspecten van het bedrijf I-dezigns. Wegens aanvang van communicatie studie mee gestopt.
• 03-2005 tot 05-2005, XXXXXXX (schuld bemiddeling bureau, marketing, referral networking) Hoogezand, 2004, stagiair management.
o Functieomschrijving: het functioneren als een volwaardig lid van het management.
• 04-2003 tot 01-2004Transcom (callcentre) Groningen, callcentre agent outbound.
o Functieomschrijving: het telefonisch verkopen van groen stroom voor verschillende nutsbedrijven en Tele2 CPS abonnementen.
• 11-2002 tot 01-2003 XXXXXXX (dienstverlenend industrieel groothandel/fabrikant, sociaal werkplaats) Appingedam, stagiair Bureaudienst.
o Functieomschrijving: het functioneren op de in/verkoop afdeling en personeelszaken.
•04-2002 tot 03-2003, XXXXXXX (callcentre) Groningen, callcentre agent outbound.
o Functieomschrijving: het telefonisch verkopen van KPN CPS abonnementen.
• 02-2002 tot 04-2002, XXXXXXX (technisch groothandel) Delfzijl, stagiair magazijnmedewerker.
o Functieomschrijving: het functioneren als volwaardig magazijnmedewerker.
• 12-2000 tot 03-2002, XXXXXXX (kledingzaak) Groningen, 1e verkoper en stagiair.
o Functieomschrijving: het verkopen van Amerikaanse vrijetijdskleding, accessoires en schoenen. leidinggevende in afwezigheid van de eigenaar, verantwoordelijk voor de inkopen van het assortiment en begeleiding van eventuele stagiaires.
(Voorgaande werk ervaringen niet noemenswaardig)

Opleidingen

• HBO Communicatiesystemen, Multimedia & Vormgeving, Hanze Hogeschool te Groningen, februari 2006 tot Heden, bachelor nog te behalen.

• MBO Hoofd Magazijn niveau 4, Alfa College te Groningen, 2005 tot januari 2006 diploma behaalt.

• MBO Assistent Exportmedewerker niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Exportmedewerker Buitendienst niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Exportmedewerker Binnendienst niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Commercieel Medewerker Binnendienst niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Medewerker Inkoop niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Vertegenwoordiger niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Verkoopmedewerker niveau 2, Noorderpoortcollege te Appingedam, 1998 tot 2001 diploma en deelkwalificaties behaalt.

• VBO Installatietechniek niveau B, Noorderpoortcollege te Appingedam, 1997 tot 1998 certificaten behaalt.

• VBO Elektrotechniek niveau B, Noorderpoortcollege te Appingedam, 1997 tot 1998 diploma behaalt.

• VBO Verzorging niveau B, Noorderpoortcollege te Appingedam, 1996 tot 1997 diploma niet behaald.


Cursussen

• Pimsleur thuiscursus, Japans in spraak en schrift aanvang januari 2007.

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, Gesprekstechnieken 1

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, Gesprekstechnieken 2

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, Verkooptechnieken

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, Weerstandsgesprekken

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, E-mail

• XXXXXXX Referral Networking Course

• XXXXXXX Sales and Speech Training

• XXXXXXX Sales Training

• XXXXXXX Call Training

• XXXXXXX Weerstand Training

(cursussen zijn gevolgd bij verschillende werkgevers)


PC vaardigheden

Ik kan met de volgende software overweg: Windows en Microsoft Office, Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign, Dreamweaver etc. Daarnaast ben ik bekend veel verschillende backoffice/intranet systemen als bijvoorbeeld Trinicom.


Interesses en aanvullende informatie

Interesses en hobby’s: Japanse cultuur en taal, stand-up comedy, de oosterse keuken, movies, games, muziek, multimedia, comics, lezen, miniature games, kungfu, amerikan football, rugby, sumoworstelen, fitness en jogging.

• EHBO diploma
• Samenwonend
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 maart 2007, 20:46
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie Callcentre supervisor

Beste Conquet,

Hieronder in blauw mijn aanpassingen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conquet Bekijk bericht
Hoi,

Curriculum vitae


Persoonlijke Gegevens

Naam:
Adres:
Postcode/Plaats:
Geboortedatum:
Geboorteplaats:

Telefoonnummer:
E-mailadres:

Opleiding Mooier is dat je eerste de data noemt dat je de opleiding gedaan hebt en dan de opleiding. Zorg voor een goede lay-out, zodat het overzichtelijk is. Zet achter de opleiding: diploma. Dat is genoeg.

Voorbeeld:

2005-2006 MBO-Hoofd Magazijn, niveau 4 aan het Alfa College te Groningen, diploma


• HBO Communicatiesystemen, Multimedia & Vormgeving, Hanze Hogeschool te Groningen, februari 2006 tot [COLOR="blue"]h/COLOR]eden, bachelor nog te behalen.

• MBO Hoofd Magazijn niveau 4, Alfa College te Groningen, 2005 tot januari 2006 diploma behaalt.

• MBO Assistent Exportmedewerker niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Exportmedewerker Buitendienst niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Exportmedewerker Binnendienst niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Commercieel Medewerker Binnendienst niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Medewerker Inkoop niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Vertegenwoordiger niveau 3, Noorderpoortcollege te Groningen, 2001 tot 2005 diploma behaalt.

• MBO Verkoopmedewerker niveau 2, Noorderpoortcollege te Appingedam, 1998 tot 2001 diploma en deelkwalificaties behaalt.

• VBO Installatietechniek niveau B, Noorderpoortcollege te Appingedam, 1997 tot 1998 certificaten behaalt.

• VBO Elektrotechniek niveau B, Noorderpoortcollege te Appingedam, 1997 tot 1998 diploma behaalt.

• VBO Verzorging niveau B, Noorderpoortcollege te Appingedam, 1996 tot 1997 diploma niet behaald.


Cursussen

• Pimsleur thuiscursus, Japans in spraak en schrift aanvang januari 2007.

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, Gesprekstechnieken 2

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, Gesprekstechnieken 1

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, Verkooptechnieken

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, Weerstandsgesprekken

• XXXXXXX COPC Communicatiecursus, E-mail

• XXXXXXX Referral Networking Course

• XXXXXXX Sales and Speech Training

• XXXXXXX Sales Training

• XXXXXXX Call Training

• XXXXXXX Weerstand Training

(cursussen zijn gevolgd bij verschillende werkgevers)


PC vaardigheden

Ik kan met de volgende software overweg: Windows en Microsoft Office, Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign, Dreamweaver etc. Daarnaast ben ik bekend veel verschillende backoffice/intranet systemen als bijvoorbeeld Trinicom.


Werkervaring.

Voorbeeld:

2-2004 tot 2-2007
Functie: medewerker inbound
Werkzaamheden: het telefonisch verkopen van internet, digitale TV, Eredivisie TV pakketten, Digitaal Telefoneren, CPS (Carrier PreSelect) diensten van de internetprovider Tele2/Versatel. Administratieve ondersteuning voor de cliënteel van Tele2/Versatel.


Wel netjes onder elkaar zetten.




• 02-2004 tot 02-2007, XXXXXXX (callcentre) Groningen, helpdesk medewerker inbound.
o Functieomschrijving: het telefonisch verkopen van internet, digitale TV, Eredivisie TV pakketten, Digitaal Telefoneren, CPS (Carrier PreSelect) diensten van de internetprovider Tele2/Versatel. Administratieve ondersteuning voor de cliënteel van Tele2/Versatel.
• 04-2005 tot 06-2006, XXXXXXX (Zelfstandig Ondernemer) Groningen, Eigenaar.
o Functieomschrijving: Adviserende rol voor de bedrijfsvoering van Azerro Jeans, Manager van mode ontwerpster S.M.M. Bakker, Adviseurvoor de commerciële aspecten van het bedrijf I-dezigns. Wegens aanvang van communicatie studie mee gestopt.
• 03-2005 tot 05-2005, XXXXXXX (schuld bemiddeling bureau, marketing, referral networking) Hoogezand, 2004, stagiair management.
o Functieomschrijving: het functioneren als een volwaardig lid van het management.
• 04-2003 tot 01-2004Transcom (callcentre) Groningen, callcentre agent outbound.
o Functieomschrijving: het telefonisch verkopen van groen stroom voor verschillende nutsbedrijven en Tele2 CPS abonnementen.
• 11-2002 tot 01-2003 XXXXXXX (dienstverlenend industrieel groothandel/fabrikant, sociaal werkplaats) Appingedam, stagiair Bureaudienst.
o Functieomschrijving: het functioneren op de in/verkoop afdeling en personeelszaken.
•04-2002 tot 03-2003, XXXXXXX (callcentre) Groningen, callcentre agent outbound.
o Functieomschrijving: het telefonisch verkopen van KPN CPS abonnementen.
• 02-2002 tot 04-2002, XXXXXXX (technisch groothandel) Delfzijl, stagiair magazijnmedewerker.
o Functieomschrijving: het functioneren als volwaardig magazijnmedewerker.
• 12-2000 tot 03-2002, XXXXXXX (kledingzaak) Groningen, 1e verkoper en stagiair.
o Functieomschrijving: het verkopen van Amerikaanse vrijetijdskleding, accessoires en schoenen. leidinggevende in afwezigheid van de eigenaar, verantwoordelijk voor de inkopen van het assortiment en begeleiding van eventuele stagiaires.
(Voorgaande werk ervaringen niet noemenswaardig) Wat bedoel je hiermee?

Interesses en aanvullende informatie

Interesses en hobby’s: Japanse cultuur en taal, stand-up comedy, de oosterse keuken, movies, games, muziek, multimedia, comics, lezen, miniature games, kungfu, amerikan football, rugby, sumoworstelen, fitness en jogging.

• EHBO diploma dit kan je bij opleiding, zetten
• Samenwonend
dit kan bij de persoonsgegevens vermeld worden

Hier kun je eigenschappen van jezelf neerzetten, die bij de functie passen.

Er staan nog schrijffouten in je CV. Die kun je waarschijnlijk wel vinden als je in Word de spellingscontrole gebruikt. Of iemand anders is zo vriendelijk om ze er voor je uit te halen.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 maart 2007, 22:31
Conquet Conquet is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 2
Conquet is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie Callcentre supervisor

Bedankt voor de tips! Ik ga gelijk aan de slag om de boel te verbeteren.

Ohja het stukje (voorgaande werkervaring niet noemenswaardig) moet ik nog verwijderen, het stond ook niet meer in het origineel. Ik had het er voorheen instaan omdat ik in die periode veel tijdelijke baantjes had die eigenlijk niets toe te voegen hadden op mijn cv. Maar dan hoeft ik ze uberhaupt niet te noemen toch!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 maart 2007, 22:35
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie Callcentre supervisor

Succes en ik hoop dat je de baan krijgt
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Sollicitatie stage financieel administratie saron Sollicitatiebrief en cv 2 21 januari 2007 19:49
Open sollicitatie leer werkplaats sara Sollicitatiebrief en cv 1 28 december 2006 18:33
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 11:17
interne sollicitatie supervisor, wie kan mij helpen?? Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 1 20 juni 2006 16:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon