Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 maart 2010, 14:20
angelmagic angelmagic is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 3
angelmagic is on a distinguished road
Standaard Graag advies: Sollicitatiebrief Officemanager

Hallo allemaal,

Na geruime tijd als zefstandige te hebben gewerkt, ben ik genoodzaakt door omstandigheden weer voor een werkgever te gaan werken. Het is voor mij op dit punt erg moeilijk om weer een goede motivatie neer te zetten, waarom ik op een bepaalde functie reageer. Ik heb onderstaande brief via internet "bij elkaar geraapt". Er zitten ongetwijfeld ook stukken in, die van andere forumleden zijn overgenomen, waarvoor mijn dank voor hun plaatsing.

graag wil ik jullie eerlijke mening en verbetertips over deze brief:

Mw XXXX
Adres
PC Woonplaats


Bedrijf x
t.a.v. de heer


Plaats, datum


Betreft: vacature Officemanager


Geachte heer

De vacature voor een Officemanager bij XXXX heeft mijn bijzondere aandacht getrokken. Zeer zeker na het bestuderen van de functieomschrijving zoals u deze opengesteld hebt. In het bijzonder spreken mij de interne organisatie en de doelstellingen van het bedrijf zeer aan. Ik kan mij zeer goed vinden in de door u gevraagde qualificaties.

Met kennis van afdelings- en bedrijfsprocessen en andere voor deze functie relevante disciplines heb ik een zeer ruime ervaring opgedaan bij zeer verschillende nationale en internationale organisaties. In het bijzonder in mijn hoedanigheid als zelfstandig ondernemer, officemanager , managementassistente en directiesecretaresse heb ik de nodige ervaring opgedaan in het centreren van de diverse informatiestromen, het aansturen van diverse medewerkers, het analyseren, controleren en verbeteren van afdelingsoverschrijdende processen en het bewaken van de voortgangscontrole van diverse projecten.

Verder is met mijn goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, grondige kennis van de moderne communicatiemiddelen en softwarepakketten en een communicatieve en dienstverlenende instelling een brede inzetbaarheid mogelijk. Ik sta goed in het leven en ik ben een zeer gelukkig mens. Mijn inziens in deze tijd ook niet onbelangrijk om te vermelden.

Ik denk met mijn opleiding, ervaring en persoonlijk instelling een adequate Officemanager te kunnen zijn bij XXXXX Graag wil ik mijn ideeën betreffende de invulling van deze functie in een gesprek verder toelichten. Met vertrouwen zie ik uw uitnodiging voor een nader oriënterend onderhoud tegemoet, waarbij mijn bijgaand curriculum vitae nader toegelicht kan worden.


Hoogachtend,

Naam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief concurrentie onderzoek Webshop, Graag Feedback en advies Arrie65 Sollicitatiebrief en cv 1 8 december 2008 15:08
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30
graag tips en advies voor mijn sollicitatiebrief : " jonge managementkracht" lost Sollicitatiebrief en cv 4 28 december 2006 18:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon