Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 mei 2009, 14:02
tyanha tyanha is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2009
Berichten: 2
tyanha is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker bedrijfsvoorlichting

Ik zou graag willen weten wat jullie van deze brief vinden, of jullie nog opmerkingen hebben en of er nog taalfouten instaan.

vacature:[/COLOR]
Medewerker Bedrijfsvoorlichting KvK Zuidwest-Nederland - kantoor Middelburg

Een leuke job als Bedrijfsvoorlichter op ons kantoor Middelburg (40 uur per week)

Wat ga je doen?
De Kamer van Koophandel is de vraagbaak voor startende en gevestigde ondernemers. Als Bedrijfsvoorlichter informeer en adviseer je (startende) ondernemers over alle aspecten die met het ondernemerschap te maken hebben. Dat gebeurt tijdens individuele gesprekken waarin je hen advies geeft over coplexe vraagstukken, daarnaast ook via presentaties tijdens seminars. Ook registreer je nieuwe ondernemingen in het Handelsregister. Het omgaan met een grote diversiteit aan klanten is kenmerkend voor je functie. Om je takenpakket goed te kunnen uitvoeren volg je een intensief opleidingstraject.

Wat heb je gedaan?

*

je hebt HBO werk- en denkniveau,
*

je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie,
*

je hebt een brede interesse in alle aspecten van het ondernemen,
*

je bent een enthousiaste professional met een zakelijke en dienstverlenende instelling,
*

je hebt goede communicatieve vaardigheden en je bent analytisch sterk,
*

je werkt graag stevig door en uit eigen werkervaring weet je dat je veel voldoening haalt uit contacten met klanten.


Hier mijn brief

Betreft: sollicitatie medewerker bedrijfsvoorlichting KvK Zuidwest-Nederland - kantoor Middelburg


Geachte mevrouw van Alphen,


Bent u op zoek naar iemand die service verlenen weet te combineren met aanpoten?
Door mijn ervaring op klantenservice bij verscheidene bedrijven weet ik hoe belangrijk het is om een vraagstuk te ontleden en zo het passende antwoord te vinden in een kort tijdsbestek.

Ik heb in het verleden in mijn werk, vaak buiten mijn takenpakket om, mij ook nuttig gemaakt bij het uitvoeren van andere taken en op andere afdelingen. Hierdoor heb ik ontdekt wat flexibiliteit nu echt inhoud. Zo heb ik bij de *bedrijfsnaam*ten behoeve van de klant samengewerkt met alle afdelingen en taken uitgevoerd van onder andere de afdelingen facturatie en communicatie, waardoor ik inzicht heb in het reilen en zeilen van alle afdelingen. Vanwege de grote kennis die ik daarmee heb vergaard, ben ik benaderd om de eisen en behoeftes omtrent de ontwikkeling van een nieuwe beheersapplicatie voor alle afdelingen te formuleren en hierover te adviseren.

Uw bedrijf heeft een grote kennis van de regio, de ondernemers en de regelgeving. In deze functie komt dat goed tot uiting en dat spreekt mij erg aan. Dit door het feit dat je diverse problemen van uiteenlopende klanten op je bordje krijgt en je verworven kennis kunt gebruiken om mee te helpen met zowel het succes van een onderneming als de tevredenheid van de klanten.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

Met vriendelijke groeten,
***

Bijlage: cv

Laatst gewijzigd door tyanha; 17 mei 2009 om 14:18 Reden: bijlage cv
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 mei 2009, 21:49
tyanha tyanha is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2009
Berichten: 2
tyanha is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker bedrijfsvoorlichting

Ik heb de 1 na laatste alinea veranderd en heb er mevrouw Van Alphen van gemaakt:
Uw bedrijf heeft een grote kennis van de regio, de ondernemers en de regelgeving. Als bedrijfsvoorlichter moet je deze kennis zeker ook bezitten. Mijn leergierigheid en het vermogen gemakkelijk veel informatie op te slaan zullen bijdrage aan een adequate invulling van deze functie. De functie spreekt mij dan ook zeer aan door het feit dat je diverse problemen van uiteenlopende klanten op je bordje krijgt en je verworven kennis kunt gebruiken om mee te helpen met zowel het succes van een onderneming als de tevredenheid van de klanten.
groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar baanzoeker Sollicitatiebrief en cv 0 2 maart 2009 22:25
Sollicitatiebrief junior medewerker sadhana Sollicitatiebrief en cv 2 23 oktober 2008 23:24
Sollicitatiebrief medewerker back office smstrijker Sollicitatiebrief en cv 3 28 juli 2008 15:35
Sollicitatiebrief junior wetenschappelijk medewerker - graag commentaar Cee5 Sollicitatiebrief en cv 3 27 december 2007 13:37
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 19:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon