Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 mei 2007, 13:43
marjatijgerin marjatijgerin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 mei 2007
Berichten: 2
marjatijgerin is on a distinguished road
Exclamation Help bij start carriere

Hallo beste mensen,

Ik hoop dat jullie mij bij het volgende kunnen helpen. Ik ben nu receptioniste en ik ben op zoek naar werk als shiftleader bij de receptie van een hotel. Nu was ik in een selectieprocedure waar ze me nu de mogelijkheid hebben geboden om assistent hoofd huishouding te worden van een hotel, maar ik vraag me af of dat carriere gezien slim is om te doen. Mijn hart ligt bij de front office, maar in deze functie kan ik wel al mn leidinggevende capaciteiten verbreden.

Ik heb dus eigenlijk twee vragen:
Is het slim om deze switch te maken?
Is het mogelijk om van housekeeping weer over te gaan naar receptie en dan hopelijk te beginnen in een shiftleader functie?

Alvast heel erg bedankt voor alle hulp die jullie kunnen bieden,
Marja
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juni 2007, 13:27
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Help bij start carriere

Ik ken de hotelwereld niet, maar ik ga proberen met wat gezond verstand toch je vragen te beantwoorden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marjatijgerin Bekijk bericht
Is het slim om deze switch te maken?
Het lijkt me in ieder geval slim om een switch te maken naar een functie met leidinggevende taken. Als je een carrièrewens hebt dan is alles beter dan afwachten!

Citaat:
Is het mogelijk om van housekeeping weer over te gaan naar receptie en dan hopelijk te beginnen in een shiftleader functie?
Als die baan als assistent hoofd huishouding meer draait om leidinggeven dan om huishouding, dan lijkt me dat je er hoe dan ook verder mee komt. Is hoofd huishouding een reëel toekomstperspectief?

Of de switch van huishouding naar receptie in de hotelwereld gebruikelijk is weet ik niet.

Zoek je die baan als shiftleader alleen bij je huidige werkgever, of kijk je ook om je heen? Heb je ook plannen voor een cursus of opleiding in die richting?
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 juni 2007, 13:55
marjatijgerin marjatijgerin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 mei 2007
Berichten: 2
marjatijgerin is on a distinguished road
Standaard Re: Help bij start carriere

Bedankt voor de reactie.
Binnen het werk waar ik nu zit is er geen mogelijkheid om shiftleader te worden en ik houd mijn ogen open. Op dit moment ben ik al druk bezig met de sollicitatie voor assitent hoofdhuishouding en zie ik het helemaal zitten. Ik heb er hard over nagedacht, maar ik weet zeker dat deze functie mij veel zal leren en ik er zeker mee verder kan komen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie bij "oude" werkgever in een andere functie. joepie Sollicitatiebrief en cv 2 11 januari 2007 20:38
Solliciteren bij concurrent joepie Sollicitatiebrief en cv 2 4 januari 2007 17:26
Wil ik wel carrière zoals iedereen carrière ziet? EmMetjes Loopbaanvragen 1 9 juli 2006 15:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon