Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 juli 2020, 13:44
valkje valkje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 november 2010
Berichten: 11
valkje is on a distinguished road
Smile Is dit lang voor korte motivatiebrief?

Beste mede sollicitanten,

Wat vinden jullie van onderstaande brief.
Het moest een korte motivatiebrief zijn.

Zelf vind ik de brief daarvoor wat lang.

Ik hoor graag van jullie.




Naam
Adres
Woonplaats

Woonplaats , 3 juli 2020


Betreft: Motivatiebrief Huishoudelijk medewerker


Geachte mevrouw …........................,

Bent u nog op zoek naar een HUISHOUDELIJK MEDEWERKER THUISZORG zoals te lezen staat op Indeed? Een gemotiveerd Medewerker Maatschappelijke Zorg met positieve instelling biedt zich aan.

Ik heb vele jaren met veel plezier in de gehandicaptenzorg gewerkt. Hierdoor ben ik zowel bekend met de kwetsbare doelgroepen, als ouderen en signaleren van veranderingen. Jammer genoeg, is het door de corona niet mogelijk om in de dagbesteding te blijven werken. Hierdoor ben ik op een woning komen te werken. Daar begeleiden ik de cliënten bij de ADL en was verantwoordelijk voor een schone leefomgeving.

De onregelmatige diensten op het wonen en de toenemende agressie passen niet bij mij. Hierdoor ben ik opzoek gegaan naar een passende functie, waar ik parttime ook met of voor cliënten kan zorgen of werken, want dat is waar mijn hart ligt.

De reden dat ik voor xxxxxx heb gekozen is, dat jullie een kleine organisatie zijn. Online kom ik alleen maar positieve reviews tegen. Er zijn mogelijkheden om bij te scholen en er is een mogelijkheid dat je breed ingezet kan worden.

Ik zie dat er meerdere vacatures beschikbaar zijn in …..... en omgeving. Mijn voorkeur gaat uit naar het werken in G....., maar H....... of T....... is ook geen probleem. Ook zag ik op jullie site dat jullie nog andere functies aanbieden. Graag ga ik met jullie in gesprek om samen te kijken welke vacature het beste aansluit,bij mij als persoon en mijn werkervaring.

Met plezier geef ik in een persoonlijk gesprek een nadere toelichting op mijn sollicitatie.
Ik zie dan ook uit naar uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Martine Achternaam


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weer een slapeloze nacht, school/werk/thuis situatie.. Taryza Loopbaanvragen 5 28 augustus 2020 15:30
Hulp motivatiebrief masteropleiding kevin787 Sollicitatiebrief en cv 1 12 maart 2019 15:24
Hulp bij motivatiebrief master! sipi12 Sollicitatiebrief en cv 1 23 april 2015 12:19
Wil iemand dit voor mij checken of het een goede brief is? Shadowz Sollicitatiebrief en cv 4 4 maart 2012 22:10
Motivatiebrief Angel78 Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon