Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 september 2012, 17:27
Mrcash Mrcash is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 september 2012
Berichten: 3
Mrcash is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor Sr. Account Manager

Beste Carrieretijgers,

Ik zal graag wat feedback willen ontvangen over de hieronder aangegeven sollicitatiebrief. De sollicitatie zal voor een Webbureau zijn!

_______________________________________
, 21 september 2012

Betreft: Senior Account Manager

Geachte Heer ,

Naar aanleiding van de vacature senior account manager op uw website en een voormalig telefonisch contact gehad te hebben met één van uw medewerkers genaamd Anomynes, solliciteer ik graag naar de functie van Senior Account Manager.

Ik vind het uiterst interessant hoe de techniek een plaats ingenomen heeft in de samenleving. Hoe bijvoorbeeld Apple zo’n rage heeft kunnen ontwikkelen en daarbij een schok teweeg heeft gebracht in de wereld van de IT technologie.

Tijdens mijn MBO opleiding Commerciële Economie heb ik mij met verschillende facetten van marketing bezig gehouden. Ik heb onder andere diverse (markt)analyses uitgevoerd, promotiemateriaal gerealiseerd en een compleet marktonderzoek uitgevoerd. Buiten mijn opleiding ben ik al ruim zes jaar actief op het internet. Mijn ervaringen zijn erg breed qua technieken zo ook de marketing met het internet. Vermits ik nog steeds veel verwantschap heb met het realiseren van effectieve en correcte promotie plannen en ik het leuk vindt om zowel servicegericht als commercieel gericht te kunnen functioneren binnen een organisatie, is mijn enthousiasme erg hoog om het team te mogen versterken binnen BEDRIJFX.

Technieken die ik beheerst zijn onder andere PHP, ASP.NET, (X)HTML, HTML5 en CSS 1.0 t/m 3 omdat mijn passie volledig bij het realiseren van online projecten ligt en ik vooral een doorzetter ben, dat eveneens met het strategische inzicht wat mij betreft een uitstekende combinatie is in het kader binnen de BEDRIJFX.

Uit de advertentie blijkt dat u een accuraat persoon zoekt die doorzet en een coachende eigenschap beheerst. Tijdens mijn opleiding tevens mijn ervaringen in de wereld op het internet is het meerdere malen gebeurt dat ik echt door moest zetten. Zo heb ik verschillende projecten individueel moeten uitvoeren dat mijn doorzettingsvermogen danig op de proef gesteld heeft. Al met al heb ik de projecten met een ruime voldoening afgesloten met de complimenten van de leraren.

Graag zou ik in een gesprek mijn CV toelichten en meer over de functie zowel het bedrijf te weten komen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Voor aanvullende informatie heb ik mijn CV als bijlage aan deze e-mail toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

_________________________________________
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 september 2012, 01:08
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mrcash Bekijk bericht
Beste Carrieretijgers,

Ik zal graag wat feedback willen ontvangen
Beste Mrcash,
Feedback op onze sollicitatiebrieven krijgen we allemaal graag. Daarom is er de afspraak dat je eerst zelf feedback levert alvorens je feedback krijgt. Op die manier blijft het forum werken.

Ik zal je vast op een puntje van je brief verder helpen;

Citaat:
Geachte Heer ,
Zolang je niet bij God solliciteert schrijf je heer niet met een hoofdletter maar gewoon met een kleine letter.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 september 2012, 15:38
ijzebel ijzebel is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2010
Berichten: 35
ijzebel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mrcash Bekijk bericht
Beste Carrieretijgers,

Ik zal graag wat feedback willen ontvangen over de hieronder aangegeven sollicitatiebrief. De sollicitatie zal voor een Webbureau zijn!

_______________________________________
, 21 september 2012

Betreft: Senior Account Manager

Geachte Heer ,

Naar aanleiding van de vacature senior account manager op uw website en een voormalig telefonisch contact gehad te hebben met één van uw medewerkers genaamd Anomynes, solliciteer ik graag naar de functie van Senior Account Manager. Dit is een hele gekke zin. Het loopt niet en is ontzettend stijf. Ik krijg hier niet de indruk dat je deze baan echt graag wilt.

Ik vind het uiterst interessant hoe de techniek een plaats ingenomen heeft in de samenleving. Hoe bijvoorbeeld Apple zo’n rage heeft kunnen ontwikkelen en daarbij een schok teweeg heeft gebracht in de wereld van de IT technologie. deze alinea heeft naar mijn mening weinig te maken met de toekomstige werkgever of werk tenzij je het kan linken zou ik het eruit halen.

Tijdens mijn MBO opleiding Commerciële Economie heb ik mij met verschillende facetten van marketing bezig gehouden. Ik heb onder andere diverse (markt)analyses uitgevoerd, promotiemateriaal gerealiseerd en een compleet marktonderzoek uitgevoerd. Buiten mijn opleiding ben ik al ruim zes jaar actief op het internet.hoe ben je op internet actief? de hele wereld is nl actief op internet. wat maakt jou anders? Mijn ervaringen zijn erg breed qua technieken zo ook de marketing met het internet.voorbeeld [U]Vermits ik nog steeds veel verwantschap heb met het realiseren van effectieve en correcte promotie plannen en ik het leuk vindt om zowel servicegericht als commercieel gericht te kunnen functioneren binnen een organisatie, is mijn enthousiasme erg hoog om het team te mogen versterken binnen BEDRIJFX.[/U]dit is echt ongemakkelijk taalgebruik. Ik weet niet of je in het echt ook dit vocabulair bezigt, maar het leest niet lekker weg.Technieken die ik beheerst zijn onder andere PHP, ASP.NET, (X)HTML, HTML5 en CSS 1.0 t/m 3 omdat mijn passie volledig bij het realiseren van online projecten ligt en ik vooral een doorzetter ben, dat eveneens met het strategische inzicht wat mij betreft een uitstekende combinatie is in het kader binnen de BEDRIJFX.

Uit de advertentie blijkt dat u een accuraat persoon zoekt die doorzet en een coachende eigenschap beheerst. Tijdens mijn opleiding tevens mijn ervaringen in de wereld op het internet is het meerdere malen gebeurt dat ik echt door moest zetten. Zo heb ik verschillende projecten individueel moeten uitvoeren dat mijn doorzettingsvermogen danig op de proef gesteld heeft. Al met al heb ik de projecten met een ruime voldoening afgesloten met de complimenten van de leraren.

Graag zou ik in een gesprek mijn CV toelichten en meer over de functie zowel het bedrijf te weten komen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Voor aanvullende informatie heb ik mijn CV als bijlage aan deze e-mail toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

_________________________________________
Ik snap wat je wilt zeggen, alleen is je brief heel stijf en ongeinspireerd. Zelf zou ik iets meer 'gewone' zinnen en woorden gebruiken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief, sollicitatiebrief tips, solliciteren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief assistent account manager Anneke81 Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 13:02
Sollicitatiebrief Account Manager Sunnetje Sollicitatiebrief en cv 3 26 oktober 2008 17:01
Sollicitatiebrief junior account manager.. Graag commentaar mindstate Sollicitatiebrief en cv 3 14 februari 2008 10:09
Gaarne Goeie tips met motivatie voor mijn sollicitatiebrief Account Manager Iz2good Sollicitatiebrief en cv 1 11 juni 2007 11:22
Sollicitatiebrief junior account manager sparetime Sollicitatiebrief en cv 6 30 januari 2007 14:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon