Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2008, 00:00
chnny10 chnny10 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 september 2007
Berichten: 9
chnny10 is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief Trajectbegeleider

Aangepaste versie.
Hopelijk heeft iemand tijd om hier commentaar op te geven.



xxxxorganisatie
T.a.v.: Afdeling P&O, mw. xxx
Postbus 100
xxxx

Betreft: sollicitatie naar vacature Trajectbegeleider


Geachte mevrouw x,



Na ons aangename telefoongesprek waar we wat dieper op de functie zijn ingegaan, stuur ik u deze sollicitatiebrief met Curriculum Vitae, en stel me kandidaat voor de functie van Trajectbegeleider.

De xxxorganisatie gaat er vanuit dat ieder mens competent is en iets kan. Dit zijn precies ook mijn gedachten. Daarom zou ik graag uw team willen komen versterken met de sociale activering van mensen.

Wat mij in het aantrekt in deze functie is enerzijds het leveren van maatwerk aan gemotiveerde cliënten die graag zijn/haar kwaliteiten wil ontdekken of ontwikkelen. En anderzijds het onderhouden van contacten met diverse interne- en externe instanties. Ook vind ik het bijzonder om te participeren in een instelling waar de dienstverlening aan burgers tijdens hun zoektocht naar verbetering van de individuele leefsituatie centraal staat.

Ik ben al ruim acht jaar werkzaam in de maatschappelijke dienstverlening, waarbij ik vaak in contact kom met mensen met diverse achtergronden. Als bevlogen officemanger van het xxxxorganisatie in xxx ben ik nauw betrokken geweest bij verschillende projecten die gericht zijn op arbeidsparticipatie. Zo zijn het secretariaat van het xxxproject en het project “xxxx”, gericht op bevordering van (vrouwen)emancipatie en gelijke behandeling voorbeelden waar ik als projectondersteuner fungeerde.

Als coachend leidinggevende heb ik een ruime ervaring in het motiveren, stimuleren, begeleiden en aansturen van medewerkers. Naast leidinggeven aan het secretariaat heb ik ook P&O-taken in mijn takenpakket. Ik ken het gehele proces inzake de instroom, doorstroom en uitstroom van nieuw personeel. Ik ben gewend om zowel intern als extern maatwerk te leveren en het vinden van een creatieve oplossing voor de problemen en vragen die dagelijks aan mij voorgelegd worden. Tevens heb ik een brede kennis (sociale kaart) van organisaties en instellingen in het maatschappelijke werkveld.

Ik ben zeer enthousiast en ik acht mijzelf, mede door mijn brede ervaring, goed in staat om zowel cliënten te motiveren en te begeleiden als het houden van contacten met betrokken instanties.

Ik heb er vertrouwen in dat ik een aanwinst zal zijn voor xxxorganisatie en ik kijk uit naar een persoonlijk gesprek!


Met vriendelijke groet,




xxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Carričreswitch trajectbegeleider chnny10 Sollicitatiebrief en cv 2 17 juli 2008 10:34
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief trajectbegeleider, ik hoor graag wat jullie ervan vinden. koos Sollicitatiebrief en cv 2 24 januari 2008 13:54
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon