Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 maart 2006, 18:36
Jowendy Jowendy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Berichten: 5
Jowendy is on a distinguished road
Exclamation Wie wil mijn brief service agent nakijken.Wil deze week solliciteren!

Geachte heer .....,

Met belangstelling heb ik de vacature gelezen op de site van .....waarin u een .... service agent zoekt. Graag zou ik voor deze functie in aanmerking willen komen.

Wat mij aantrekt in de functie is het veelvuldig contact met de medewerkers en de daarbij behorende uitdaging om problemen naar tevredenheid op te lossen. Tevens spreekt uw organisatie mij aan vanwege het haar dynamiek en diensverlenende karakter.

Verder heb ik ervaring in de dienstverlening opgedaan tijdens mijn werkzaamheden bij verschillende bedrijven. Daar adviseerde en ondersteunde ik voornamelijk, klanten over diverse zaken en storingen. Deze werkervaring heeft mij er ook toe gebracht dat ik administratief goed onderlegt ben,klantvriendelijk, resultaatgericht , zelfstandig en accuraat mijn werkzaamheden kan uitvoeren. Verder heb ik ook kennis van geautomatiseerde systemen.Hiervoor verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitea.

Ik hoop dat u in de bovenstaande en bijgevoegde gegevens voldoende aanleiding ziet om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 maart 2006, 22:44
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil mijn brief service agent nakijken.Wil deze week solliciteren!

Kritiekhelm op!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jowendy
Tevens spreekt uw organisatie mij aan vanwege het haar dynamiek en diensverlenende karakter.

De "het" hoort hier niet. Dienstverlenende.

Citaat:
Verder heb ik ervaring in de dienstverlening opgedaan
Hoezo "verder"? Er ging geen ervaring aan vooraf

Citaat:
tijdens mijn werkzaamheden bij verschillende bedrijven. Daar adviseerde en ondersteunde ik voornamelijk, klanten over diverse zaken en storingen.
De komma staat verkeerd en de zin loopt niet goed. Inhoudelijk vind ik dit wat vaagjes.

Citaat:
Deze werkervaring heeft mij er ook toe gebracht dat ik administratief goed onderlegt ben,klantvriendelijk, resultaatgericht , zelfstandig en accuraat mijn werkzaamheden kan uitvoeren.
Dit zijn twee of drie zinnen die door elkaar lopen. Onderlegd.

Citaat:
Ik hoop dat u in de bovenstaande en bijgevoegde gegevens voldoende aanleiding ziet om mij uit te nodigen voor een gesprek.
De openings- en slotzin vind ik een beetje saai.
Probeer er eens wat persoonlijks in te stoppen.
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie wil er even naar mijn open sollicitatie kijken? Joyce Sollicitatiebrief en cv 3 15 september 2008 16:01
wie wil naar mijn open sollicitatiebrief kijken? girl1984 Sollicitatiebrief en cv 5 15 december 2007 16:16
Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie Beer Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 21:09
Wie wil me helpen mijn sollicitatiebrief te controleren op spelfouten en dergelijke? karink22 Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 15:53
wie wil mijn brief ff nakijken? anna Sollicitatiebrief en cv 3 15 maart 2006 17:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon