Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Marktplaats > Loopbaantrainingen en -workshops

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 oktober 2010, 09:19
wieteke's schermafbeelding
wieteke wieteke is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 220
wieteke is on a distinguished road
Standaard Hoe je in 5 stappen je loopbaan een nieuwe wending geeft.

Je wilt graag een andere baan, maar je weet niet wat. Je weet wel allerlei argumenten waarom het nu niet het geschikte moment is om te solliciteren. Dus doe je niets. Er gebeurt dus ook niets. Je moet gewoon elke ochtend toch weer naar datzelfde werk, waarop je allang uitgekeken bent. Kortom: je draait in kringetjes.

Herken je dat? De oplossing is maar een paar muisklikken bij je vandaan!
Bestel vandaag nog de e-cursus ’Hoe je in 5 stappen je loopbaan een nieuwe wending geeft’ en geef je loopbaan een flinke duw in een nieuwe richting. Met behulp van deze e-cursus kun je zelf stappen zetten. Je kunt erachter komen wat je wilt. En eindelijk de baan vinden die bij je past...

Wat kun je verwachten?
Je krijgt gedurende 10 weken om de week een e-boek. 5 e-boeken in totaal dus.
In die e-boeken staan opdrachten die je helpen jouw eigen loopbaanplan te maken en stappen te zetten.

Boek 1: Terugblikken en doelen stellen
De volgende vragen komen aan de orde: Wat heb ik de afgelopen jaren gedaan? Waar wil ik graag mee verder? Waar wil ik mee stoppen? Welke loopbaankeuzes heb ik gemaakt? Welk doel heb ik met deze e-cursus?

Boek 2: Zelfinzicht
Je gaat aan de slag met de volgende vragen: Wie ben ik? Wat vind ik belangrijk? Wat vinden anderen van mij? Waar ben ik in geďnteresseerd?

Boek 3: Richting bepalen
Wat wil ik eigenlijk? Wie heeft eigenlijk mijn loopbaan bepaald? Wat zijn mijn loopbaanankers? Welke vacatures spreken mij aan? En waarom?

Boek 4: Kwaliteiten
Waar ben ik goed in? Hoe kan ik mijzelf presenteren op de arbeidsmarkt?

Boek 5: En nu volhouden
Hoe bereik ik wat ik wil en wat ik kan? Voorbereiding en stappen zetten.

Gratis extra’s
Telefonische coaching
Kom je er niet helemaal alleen uit? Ga niet zitten tobben. Schroom niet om contact op te nemen. Bij het cursuspakket zit een cadeaubon die recht geeft op een half uur telefonische coaching.

Waardebon
Je krijgt een bon van € 150,- die je kunt gebruiken als je achteraf toch liever een mondeling loopbaantraject wilt volgen. Een mondeling traject kost dan € 600,- in plaats van € 750,-

Gratis e-boek
’Solliciteren kun je zelf. 12 hulpmiddelen om daadwerkelijk die nieuwe baan te vinden.’ Je krijgt het e-boek opgestuurd samen met Boek 5.

Grijp nu je kans en bestel die cursus.
Voor de cursus inclusief de gratis extra’s betaal je slechts € 150,-.
Je loopt geen enkel risico. Voldoet het niet aan je verwachtingen? Laat het weten en je krijgt zonder problemen je geld terug!
__________________
Wieteke van Heun - de Roos
www.wietekederoos.nl
Ik help zorgorganisaties met het ontwikkelen, organiseren en coördineren van leerinterventies zodat de medewerkers een leven lang kunnen leren en hun deskundigheid blijvend kunnen vergroten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Hoe verkoop je je enthousiasme in een sollicitatiebrief Makingsense Sollicitatiebrief en cv 2 12 augustus 2009 09:56
Waarom de meeste dromen geen bedrog zijn... wieteke Loopbaantrainingen en -workshops 0 26 mei 2008 17:13
Hoe vertel ik een mogelijk nieuwe werkgever over een lange reis volgend jaar Dutchess Loopbaanvragen 7 19 oktober 2007 12:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon