Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 maart 2009, 22:29
Lin77 Lin77 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 maart 2009
Berichten: 2
Lin77 is on a distinguished road
Red face Sollicitatiebrief; zouden jullie me aannemen?

XXXXXXXXXX
XXXXXXXX
XXXXXXXXXXXX

Gouda, 18 maart 2009

Het Juridisch Loket
Postbus 29049
3001 GA ROTTERDAM

Betreft: sollicitatie (stageplaats)




Geachte heer/mevrouw,

Na een telefoongesprek met ….. heb ik besloten u deze open sollicitatiebrief te sturen. Ik ben namelijk enorm enthousiast over een stageplek bij het Juridisch Loket.

In het derde jaar van de opleiding Sociaal Juridisch dienstverlening (SJD) aan de Xschool te Gouda wil ik graag stage bij het Juridisch Loket lopen, omdat ik in de toekomst de functie medewerker juridisch loket wil bekleden.
Na drie jaren lang enthousiast de opleiding SJD te hebben gevolgd op Mbo niveau heeft dit mijn keuze beďnvloed om op het Hbo dezelfde studierichting te kiezen. Door middel van veel gespreksoefeningen van waargebeurde cases, heb ik veel geleerd hoe ik zo efficiënt mogelijk met allerlei kwesties om te gaan. Over mezelf heb ik geleerd om mijn valkuilen te verbeteren.
Uiteraard heb ik mij goed kunnen verdiepen in de verschillende rechtsgebieden, zoals arbeidsrecht, consumentenrecht, sociaal recht, privaatrecht en strafrecht, waarbij we ook op elk rechtsgebied een casus kregen met een probleem. Daarbij heb ik creatief leren zijn met het vinden van oplossingen.

Tijdens mijn Mbo stage bij de Gemeente Gouda afdeling Personeelszaken, heb ik al veel geleerd op het gebied van verantwoordelijkheid, integriteit en klantgerichtheid. Op de afdeling is het voornemen het contact tussen het personeel en de leidinggevende goed te verzorgen. Wanneer dit niet juist gebeurt kunnen er vragen en/of klachten binnenkomen van het personeel of van de leidinggevende. Bij zaken zoals, ouderschapsverlof, vakantieregeling enzovoort gaven we advies aan collega’s. Doordat ik ervaring heb met het geven van advies aan collega’s denk ik dat ik geschikt ben om aan burgers juridisch advies te geven op verscheidene juridische gebieden.

Nu wil ik graag de door mij verworven competenties op het juridische en communicatief gebied in de praktijk toepassen. Het juridische loket biedt in dit geval de beste mogelijkheden. Ik heb een groot doorzettingsvermogen, ben erg leergierig en communicatief vaardig.

Ik denk dat Het juridisch loket mij veel mogelijkheden kan bieden om vele juridische kwesties op verschillende rechtsgebieden op te lossen. Graag ben ik bereid om in een gesprek een nadere toelichting te geven.

Met vriendelijke groet,




Lin77

Bijlage(n): Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 maart 2009, 15:22
Lin77 Lin77 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 maart 2009
Berichten: 2
Lin77 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief; zouden jullie me aannemen?

Als als je me niet zou aannemen, waarom niet?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 maart 2009, 15:46
Remko Remko is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 mei 2007
Berichten: 6
Remko is on a distinguished road
Exclamation Re: Sollicitatiebrief; zouden jullie me aannemen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lin77 Bekijk bericht
Als als je me niet zou aannemen, waarom niet?
Wel of niet aannemen is niet afhankelijk van een brief. Ik denk dat je je vraagstelling moet veranderen in:

"zouden jullie me nav deze brief uitnodigen of niet"
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief secretaris rechtbank welkenogniet Sollicitatiebrief en cv 3 2 december 2008 16:34
Sollicitatiebrief congresorganisator, graag jullie oordeel Joska Sollicitatiebrief en cv 6 6 november 2008 00:10
Open sollicitatiebrief functie bank, graag jullie opinie/verbetering slimseydi Sollicitatiebrief en cv 3 30 oktober 2008 21:21
Graag jullie reactie op mijn sollicitatiebrief en CV lieke Sollicitatiebrief en cv 5 3 april 2007 21:01
Vinden jullie mijn sollicitatiebrief makelaar pakkend? sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 5 18 oktober 2005 01:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon