Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2009, 08:12
LIKI LIKI is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 november 2009
Berichten: 1
LIKI is on a distinguished road
Standaard medewerker bestuurssecretariaat graag brief kritisch bekijken

Ik wil deze brief zo snel mogelijk de deur uitdoen.
Graag jullie kritische mening.

XXXX
XXXX
XXXX

XXXX
XXXX
XXXX

XX 16 november 2009

Betreft: Sollicitatie naar de functie “medewerker bestuurssecretariaat”

Geachte Burgemeester en wethouders,

Bijzonder enthousiast werd ik na het lezen van de vacature “medewerker bestuurssecretariaat” op de site van de gemeente XXXX. En na mijn telefonisch onderhoud met mevrouw XXX is mijn interesse definitief gewekt

Op inmiddels bijna 29- jarige leeftijd hebben mijn man en ik onze kinderwens vervuld en zijn we in het bezit van 2 heerlijke dochters van 4,5 en 2 jaar. Nu de meisjes wat groter worden begin ik ook weer na te denken over mijn werken buiten de deur.
Momenteel werk ik 16 uur in de week als telefoniste/ receptioniste/gastvrouw bij een grote Audi-Vw-dealer. Ook vervul ik daar wat licht administratief werk. Hier zijn verder geen mogelijkheden om door te groeien of me verder te ontwikkelen. Ik denk dat ik meer in mijn mars heb en dat zou ik graag bewijzen in een flexibele, klantgerichte en resultaatgerichte organisatie zoals Gemeente XXXX.

In de periode oktober 2005 tot februari 2008 ben ik vrijwillig fulltime huismoeder geweest. Van deze tijd heb ik genoten , maar ik ben er ook achter gekomen dat ik graag een enthousiaste, gemotiveerde collega ben. Ik ben van nature dienstverlenend en houd van dingen regelen en coördineren, ook buiten het huishouden.

Mijn hoogst genoten afgeronde opleiding is HAVO, maar ik heb plentie werkervaring en ben een echte duizendpoot. Zo werk ik bij mijn huidige werkgever als gastvrouw/telefoniste/receptioniste met daarbij nog diverse administratieve taken, hierdoor ben ik dus gewend om in een drukkere werkomgeving meerdere zaken tegelijk aan te pakken. Ik ben representatief, heb gedegen kennis van de Nederlandse taal en heb ervaring met verschillende computerprogramma’s,
Ook mijn opgedane kennis en ervaring als enquêtrice klanttevredenheid zal voor u interessant zijn. Door het vele klantencontact en het verwerken van de verkregen gegevens ben ik een medewerker met goede contactuele en communicatieve vaardigheden. Ik ben accuraat en heb klanttevredenheid hoog in het vaandel.

Ik heb een groot doorzettingsvermogen, ben zeer leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleiding, cursus of training te volgen.
De combinatie van mijn persoonlijkheid, ervaringen en capaciteiten maken mij volgens mij een geschikte kandidaat voor de functie binnen het bestuurssecretariaat van Gemeente XXXX. Ik zie uit naar een kans om mijn enthousiasme over deze baan toe te lichten.

Met vriendelijke groet,



XXXX
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Financieel Medewerker. Graag commentaar tutor1977 Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 15:11
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon