Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 november 2006, 15:33
liekem liekem is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 2
liekem is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Management Trainee

Hallo,

Ik ben bezig met een sollicitatiebrief voor een functie als Management Trainee. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog nuttige tips voor mij hebben (ik heb op dit moment weinig inspiratie meer). Alvast bedankt!

Groetjes,

Lieke




Adres Bedrijf

Adres X



Breda, 7 november 2006


Betreft: Sollicitatie Management Trainee


Geachte heer/mevrouw,

Door middel van deze brief solliciteer ik naar de functie van Management Trainee binnen uw bedrijf. Afgelopen juni ben ik afgestudeerd aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg met de opleiding Sport, economie en communicatie. Na mijn studie kreeg ik een baan aangeboden bij een management & marketing bureau. Tijdens mijn werkzaamheden bij het management & marketing bureau heb ik ontdekt dat ik graag een uitdaging aanga en contact met collega’s en klanten er belangrijk vind, ook de mogelijkheden om door te groeien binnen het bedrijf vormen voor mij een belangrijk aspect binnen een baan. Bij de functie als Management Trainee denk ik dat deze facetten duidelijk naar voren komen.

De interesse voor deze functie komt voort uit de kans die X biedt om je als werknemer verder te ontwikkelen door middel van de praktijk. In mijn toekomstige baan zoek ik afwisseling, uitdaging en leermogelijkheden. Al deze onderdelen komen naar mijn mening naar voren in de functie van Management Trainee.
De keuze voor X is vooral te verklaren door de mogelijkheden die X biedt aan haar werknemers.

Ik ben geschikt voor deze functie, omdat ik leergierig, communicatief vaardig en resultaat gericht ben. Daarnaast heb ik tijdens mijn vorige baan geleerd klantgericht te werken, wat in deze branche erg belangrijk is. Verder ambieer ik in de toekomst een leidinggevende baan, waar X goede mogelijkheden toe biedt.

Mocht u in mij een geschikte kandidaat zien of meer informatie wensen, dan ben ik bereid deze brief met bijlage nader toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,



X


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 november 2006, 00:27
frenky-d frenky-d is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 6
frenky-d is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Management Trainee

je brief ziet er goed en zakelijk uit. hoewel je wel stelt dat jij geschikt BENT voor de vacature, dit zou ik zo niet zeggen. laat het oordelen maar over aan degene die de brief leest, en maak ervan dat je jezelf geschikt vindt.
verder mag je brief wel wat leuker, luchtiger, verkoop jezelf wat meer. je geeft aan waarom je de baan graag wilt, maar niet duidelijk waarom je hem zou verdienen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief management trainee, graag commentaar Heleen Sollicitatiebrief en cv 1 11 oktober 2006 18:05
Advies graag!! d(^_^)b startersfunctie voor doorgroeien tot Management Assistant curicat Opleiding kiezen en volgen 9 3 juli 2006 13:43
Sollicitatiebrief sales trainee, graag beoordeling! peterstarter Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2006 14:35
Sollicitatiebrief trainee psycholoog / GGK'er marlyn Sollicitatiebrief en cv 3 22 januari 2006 15:51
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon