Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 juni 2011, 15:00
Didieeer Didieeer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juni 2011
Berichten: 1
Didieeer is on a distinguished road
Standaard Hoeveel opslag kan ik vragen?

Huidige situatie kort geschetst:

Leeftijd: 21
Studies: A2 Handel
Functie: Personeelsadministratie / Bediende
Ervaring: 0 (Eerste werkervaring, nu zo'n 5-tal maanden daar)
Provincie: W-Vl
Sector: Elektriciteitswerken/Spoorwegtechnieken
Bruto: 1520
Netto: 1225

Aangezien ik ook nu al regelmatig bezig ben met veiligheid & bescherming op het werk en er binnenkort nood is aan een nieuwe preventieadviseur, heeft de werkgever mij gevraagd of ik een opleiding preventieadviseur wil volgen en deze functie dan ook extra op mij wil nemen. Dit zal ook inhouden dat ik dan regelmatig werfbezoeken moet doen in vooral regio Antwerpen.

Werkgever heeft al laten weten dat na m'n opleiding (eindigt in ongeveer januari 2012) ik dan terug kan samenzitten met hem om m'n contract opnieuw te bespreken, aangezien ik dus extra taken zal krijgen.

Iemand een idee wat ik dan zal kunnen vragen? Er komen enkele taken bij, ook verplaatsing en dergelijke (KM-vergoeding zal geen probleem zijn, maar toch, 't is ook een extra taak), meer verantwoordelijkheid.
Ik zal ook nog meer verantwoordelijkheid krijgen om het VCA-dossier in orde te maken. Dit heb ik dit jaar ook grootendeels gedaan (in samenwerking met iemand anders), dat wordt voor volgend jaar voor 90% enkel mijn taak.

Nu vraag ik mij gewoon af welke brutowedde ik ongeveer in gedachten kan nemen? In februari 2012 werk ik ongeveer 1 jaar en komt de nieuwe functie erbij.
Zo kan ik beter afwegen of ik de opleiding ook als voordeel zie. De interesse is er alvast.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 juni 2011, 22:03
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

De opleiding altijd doen, dat is altijd een verrijking!!

Over de finaciele kant heb ik geen idee wat in Belgi"e normaal is. Wellicht dat je een verhoging van 15% kunt vragen. Daarnaast is het handig om een een auto van de zaak, mobiele telefoon van de zaak en een laptop van de zaak als secundaire arbeidsvoorwaarde op te nemen.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 juni 2011, 11:36
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Zou behalve een loonsverhoging zeker over secundaire arbeidsvoorwaarden gaan praten.

Als je de reisafstanden met je eigen auto moet doen dan schiet je zelf met een goede vergoeding erbij in omdat je auto gewoon daalt in waarde door de km-stand.

Is er een specifieke functie in het bedrijf waarmee je jouw toekomstige functie mee kunt vergelijken?
Of anders eens kijken of je soortgelijke functies kunt vinden bij andere bedrijven om op die manier erachter te komen wat gemiddeld loon daar is.

Ook is het tijdens de opleiding altijd verstandig te kijken wat voor werk de anderen doen is en goed voor netwerken en goed om te kijken of de opleiding wel voldoet aan de eisen van jezelf en je werkgever.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiegesprek voor klantmanager: welke vragen kan ik verwachten? nahla Sollicitatiebrief en cv 2 21 september 2008 14:17
Wat voor vragen kan ik verwachten in een sollicitatiegesprek als projectondersteuner? Sandy-38 Alle andere carričreonderwerpen 0 24 januari 2008 18:47
Wat kan ik telefonisch vragen naar aanleiding van deze vacature? lala Sollicitatiebrief en cv 25 16 juli 2007 15:37
(Hoeveel) vragen voor artikel meidenblad Fem Sollicitatiebrief en cv 8 17 januari 2006 17:54
Hoeveel mag ik vragen? koko02 Salaris 2 9 november 2005 14:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon