Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 maart 2015, 08:23
BiancaM BiancaM is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2
BiancaM is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief administratief medewerker

Na 12 jaar ben ik weer genoodzaakt te solliciteren in verband met
bedrijfseconomische redenen ben ik helaas ontslagen.

Onderstaande brief heb ik als verstuurd, maar zou er graag wat feedback op willen. Alvast bedankt!!!



X
X
X


plaats, datum

naam bedrijf
t.a.v. mevrouw ….

Betreft: sollicitatie (functie)


Geachte mevrouw …,

Op uw website vraagt u naar een nieuwe collega die uw administratieve team wil komen versterken. Graag solliciteer ik naar deze functie van administratief duizendpoot.

Deze vacature spreekt mij aan vanwege het brede takenpakket. Ik kan mijn huidige werkervaring
inzetten, maar ben ook heel gemotiveerd om eventuele nieuwe werkzaamheden te leren.

Door de verschillende diploma’s die ik heb behaald, namelijk KMBO secretariaat / bedrijfsadministratie en MBO groothandel / internationale handel ben ik breed administratief opgeleid.

Op dit moment ben ik werkzaam als medewerker serviceteam personeels- en salarisadministratie bij (naam bedrijf). Mijn huidige baan komt per 1 juni te vervallen vanwege bedrijfseconomische redenen. Ik ben wel direct beschikbaar.

Bij (naam bedrijf) ben ik hoofdverantwoordelijk voor het totale declaratieproces . Het belangrijkste is een tijdige en juiste verwerking van de declaraties waardoor ik prioriteiten heb leren stellen. Tevens beantwoord ik telefonische vragen op het gebied van personeels- en salarisadministratie, waarbij kennis van administratieve systemen en processen belangrijk zijn.

Als serviceteam zorgen we voor een tijdige en juiste salarisbetaling en afhandeling van de personeelsadministratie. In dit team hebben we wel allemaal onze eigen verantwoordelijkheden, het is dus belangrijk om zelfstandig en in groepsverband te kunnen functioneren.

In mijn werk ben ik nauwkeurig en kan de werkzaamheden goed overzien. Mijn sterke punten zijn dat ik collegiaal en hulpvaardig ben, zonder uit het oogpunt te verliezen dat je soms ook zakelijk moet blijven.

Vanwege mijn vaardigheden en capaciteiten hoop ik de geschikte kandidaat voor u te zijn.
Uiteraard stel ik het op prijs als u mij uitnodigt voor een gesprek. Voor mijn curriculum vitae verwijs ik u naar de bijlage.

Hoogachtend,

Naam


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 maart 2015, 13:37
Workjob Workjob is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 maart 2015
Berichten: 1
Workjob is on a distinguished road
Standaard Reactie

Hoi,

ik zou de volgende tips willen geven


Zoek altijd het volledige adres van het bedrijf en noteer dat in je brief.
Als je een contactpersoon weer kun je die vermelden anders is vaak
De afdeling Personeelszaken ook voldoende afhankelijk wat er in de vacature wordt vermeldt.

Gebruik niet teveel losse regels en houdt het bondig.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Financieel administratief medewerker, graag feedback Noukkii93!! Sollicitatiebrief en cv 2 11 juli 2014 00:37
Sollicitatiebrief administratief medewerker Marleen26 Sollicitatiebrief en cv 4 29 februari 2012 15:49
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon