Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 oktober 2008, 17:37
starter starter is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 82
starter is on a distinguished road
Standaard sollicitatie financieel administratief medewerker

ik heb 22 jaar werkervaring bij de grootste uitkeringsfabriek maar heb het nu wel gehad....
Ik zag een vacature financieel adm. med. staan. Hiervoor moet je affiniteit met geautomatiseerde toepassingen hebben; kennis van Word en Excel, goed kunnen omgaan met details en accuraat zijn (teamplayer is ook belangrijk).

Mijn sollicitatiebrief gaat als volgt (kan dit zo)??

Uw vacature financieel administratief medewerker in de XXXXXXXXXXXX jongstleden sluit perfect aan op mijn kwaliteiten: ik heb 22 jaar administratieve ervaring.
Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame financieel administratief medewerker ben die u zoekt.

Op dit moment werk is als beslisser Claim Werkloosheidswet waarbij je veel gebruik maakt van geautomatiseerde systemen.
In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn kennis kan inzetten in mijn werk en heb ik ervaring opgedaan in het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen.
Daarnaast is het noodzakelijk accuraat te zijn om een goede en gemotiveerde uitkeringsbeslissing aan klanten uit te reiken.

Ik ben enthousiast, heb een flexibele werkhouding en beschik over een goed leervermogen en ben leergierig. Ik kan goed met anderen samenwerken en in stressvolle situaties kan ik goed het overzicht houden en vooruit denken.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten. Voor verdere informatie met betrekking tot mijn werkervaring en sterke punten verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 oktober 2008, 21:43
jboi jboi is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 27 november 2006
Berichten: 25
jboi is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie financieel administratief medewerker

ik vind hem echt niet goed.

Uw vacature financieel administratief medewerker in de XXXXXXXXXXXX jongstleden de functie omschrijving komt sterk overeen met mijn kennis en ervaring

Ik heb 22 jaar ervaring als administratief & financieel medewerker.

Moment werk is als beslisser Claim Werkloosheidswet.

al de rest lijkt me irrelevant. Leg gewoon uit wat je sterke kanten zijn. Ik heb leiding gegeven, ik heb 1000 klanten, ik kan XYZ complexe dossiers beheren etc. Na 22 jaar heb je kennis, ervaring en werk je accuraat. Dat lijkt me wiedes en is iets dat je niet extra in de verf moet zetten.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 oktober 2008, 22:27
starter starter is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 82
starter is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie financieel administratief medewerker

thx jboi,

zal m aanpassen.....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie administratief medewerker advies linda1966 Sollicitatiebrief en cv 7 24 juni 2008 17:37
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
Hoe verkoop ik mezelf beter?! - Sollicitatie Administratief Medewerker aardbei25 Sollicitatiebrief en cv 3 8 maart 2007 18:47
Sollicitatie administratief medewerker Angel70 Sollicitatiebrief en cv 3 10 februari 2007 13:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon