Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 10 maart 2008, 12:35
miep miep is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 maart 2008
Berichten: 1
miep is on a distinguished road
Smile Re: te oud om opnieuw te beginnen

NU wel even geregistreerd..... anders kan je me natuurlijk niet antwoorden

In mijn geval is het juist andersom. Ik zit nu in een secretariele baan en zou het leuk (Droom) vinden om een winkel te gaan starten. Heb alleen nog geen idee wat er allemaal bij komt kijken.
Maar het eigen baas zijn en iets doen waar eigenlijk je hart ligt, lijkt mij heerlijk.

Misschien kan jij mij juist vertellen waarom je uit je winkel wilt stappen...??

Groetjes, Miep[/QUOTE]
Met citaat reageren
  #12  
Oud 22 maart 2008, 21:01
Hennie Hennie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 februari 2008
Berichten: 3
Hennie is on a distinguished road
Standaard Re: te oud om opnieuw te beginnen

Hoi Miep,
sorry dat ik nu pas reageer. Mijn computer is gecrasht en moest inlog vernieuwen.
Waarom ik met mijn winkel wil stoppen?
De eerste reden is natuurlijk dat het niet genoeg oplevert. Maar dat het niet genoeg oplevert komt ook omdat ik niet meer de energie kan vinden om er nog genoeg aandacht aan te geven. Beetje een vicieuze cirkel.
Voordat je aan een eigen winkel begint moet je je goed realiseren dat het ondernemersschap erg eenzaam kan zijn. Dit is ook afhankelijk van de plek waar je onderneming gevestigd is. De droom dat je alles zelf kan beslissen kan ook tegen je gaan werken. Je moet ook alles zelf beslissen. Je hebt geen collega's waar je samen mee kunt overleggen. Gelukkig is het bij mij wel zo dat ik kan overleggen met mijn man, maar als het er op aankomt is het wel mijn bedrijf.
Het lijkt mij heerlijk om weer collega's te hebben (leuke natuurlijk ). Wanneer er geen kip in je winkel komt, moet je wel de motivatie blijven houden om door te gaan.

Overigens heb ik het bijna 12 jaar met veel plezier gedaan.

Er zijn veel sites op het internet waar je veel informatie kunt vinden over het beginnen van een eigen onderneming. Waar je op moet letten. Wat zijn je sterke en je zwakke punten. De kamer van koophandel heeft ook veel nuttige informatie op haar site staan. Ook bij een aantal banken staat informatie voor ondernemers.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Veel succes, Hennie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe schrijf je een sollicitatiebrief aan een oud-werkgever? Raydec76 Sollicitatiebrief en cv 2 25 juni 2008 13:14
Te oud voor HBO voltijd? Sade Alle andere carričreonderwerpen 5 23 oktober 2007 11:15
Te oud voor een nieuwe baan? Nicole Sollicitatiebrief en cv 7 10 juli 2007 20:30
hoe verklaar ik gat in mijn c.v omdat ik in die periode kinderen heb gekregen laure Sollicitatiebrief en cv 10 12 maart 2007 22:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon