Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 juni 2020, 22:57
Ruud2018 Ruud2018 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 december 2018
Berichten: 14
Ruud2018 is on a distinguished road
Standaard Twijfels over 2 mogelijkheden

Momenteel werk ik met volle tevredenheid in mijn huidige functie. Daarnaast volg ik een opleiding om door te kunnen groeien. Ook pak ik wat kleine opdrachten op en zit ik in de OR bij ons bedrijf. Allemaal positieve dingen en klein stapjes dichter naar hogerop.
Nu weet ik dat er waarschijnlijk na een half jaar een hogere functie vrij komt waar ik zin in heb en mijn leidinggevende ziet dat wel zitten met mij. Ook al zal er concurrentie zijn en ik het misschien niet worden, zijn advies is solliciteren.

Maar wat er gebeurt is:
Ik ben van afdeling veranderd. Met het oog dat dit ter verbreding van mijn ervaring is voor de aanstaande mogelijke functie die vrij komt.
Deze afdeling bevalt prima. Zie er ook ander werk dat me leuk lijkt. Nu is er onverwachts de vraag gekomen of ik daar ervaring in wil opdoen.
Dat wil ik wel. Maar als ik daar in verder ga dan gooi ik veel deuren dicht die nu nog open staan. Mijn doorgroei ga ik beperken.
Ik ben nu begin 30 dus wil nog jaren werken.

Mijn Dilemma is nu:
Zal ik nu doorgaan met de doorgroei waar ik in zat met het risico dat ik spijt krijg dat ik het leuke baantje ( wat misschien ook weer sleur wordt) Niet gepakt heb.
Of juist spijt hebben dat ik de doorgroei kansen niet gepakt heb.

De leuke job kan ik misschien wel komend halfjaar naast mijn huidige werk gaan leren en ervaren maar het voelt vreemd als ik er niet geheel achter sta.

Ik wil eigenlijk eerlijk zijn naar beide leidinggevenden van beide functies dat ik zo twijfel maar dan heb ik straks misschien niks.

Ik dacht zelf dat de hogere functie pakken en als dat niet bevalt of niet lukt dan ergens anders of bij dezelfde werkgever terug naar de leukere functie.
Andersom is namelijk te lastig. Omdat ik nu al in de trein naar hoger zit en daar dan uit stap.

Leuk werk is erg belangrijk. Maar met mijn mbo papieren zit ik nog niet zo hoog dus je kunt begrijpen dat eerst wat extra salaris ook fijn is voordat je zou zeggen iets minder verdienen en leuker werk. Hoewel de hogere functie ook leuk kan zijn maar moet wel meer zoeken naar de leuke dingen.

Ik hou het bewust wat algemener in de beschrijving om welk werk het gaat. Misschien dat er meegelezen word door mijn leidinggevende.

Zou iemand advies hebben wat ik nou zou kunnen overwegen te doen?
Hartelijk bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twijfels over studies merelx Loopbaanvragen 1 19 januari 2018 14:43
Doorslaande twijfels Lepus Loopbaanvragen 4 4 juni 2014 16:41
Twijfels aan HBO-V opleiding, stoppen, doorgaan of switchen? Zucht al die twijfels.. Mylune Opleiding kiezen en volgen 1 22 april 2014 22:01
Van Flashdeveloper naar Politie - twijfels Skar Loopbaanvragen 3 17 januari 2010 20:52
Twijfels twijfels twijfels.... jmdebruin Loopbaanvragen 3 16 juni 2007 16:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon