Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 mei 2020, 13:00
ambition42 ambition42 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2020
Berichten: 1
ambition42 is on a distinguished road
Standaard Studeren na 40

Hallo,

Ik ben een vrouw van 42 jaar en heb twee dochters van 5 en 11.
Ik heb in 1997 mijn SPW diploma gehaald.

Daarna startte ik met de HBO studie Pedagogiek.
Het ging niet lekker door stress, ik nam een jaar pauze en startte weer, nog steeds ging het niet lekker. Ik had een hoop aan mijn hoofd..

Dus wederom gestopt.

1 jaar in een leefkringhuis gewerkt in Amsterdam, daarna in de telecom terecht gekomen en blijven hangen.
12 jaar bij Tele2. Goede functie als service delivery coördinator, goed salaris maar ik was niet happy en kwam op een dood punt.

Reorganisatie kwam en ik ben gestopt in 2016 (ik was een paar maanden ervoor al gestopt doordat ik bijna weer een burnout kreeg, doordat ik ongelukkig was)
Daarna jaar thuis gezeten en uiteindelijk allemaal baantjes in de call center wereld wat nauwelijks betaald.

Uiteindelijk bij de Reclassering terecht gekomen dankzij mijn man die werkt bij de service desk van de Reclassering.

Het begon bij mij toch weer te kriebelen weer in de pedagogische richting te gaan. Ik besloot te solliciteren voor een functie als kinderleidster en werd aangenomen!
Helaas kwam ik erachter dat ik door het vele verhuizen mijn diploma ben verloren, dus kon ik niet aantonen dat ik bevoegd was.. (dit in t kort, ik heb waterschade gehad en veel is onherkenbaar verwoest, niet wetende dat mijn diploma's erbij zaten, ik heb nl nooit meer naar mijn diploma's omgekeken na ze te hebben opgeborgen)
Ik heb alle trajecten al doorlopen DUO enz de oude opleiding, raad van bestuur, niets mocht baten helaas...
Hier wil ik het verder ook niet over hebben.

Dit is even als voor historie..
Nu wil ik toch weer de pedagogiek oppakken en overweeg toch weer een hbo studie Pedagogiek...
Ik zal dan een 21 + toets moeten doen.

Iemand ervaringen met studeren na 40ste en wat kan ik het beste doen?
Een kennis van mij doet een associate gericht op kinderopvang en onderwijs.

Ik zou kinderopvang wel weer willen oppakken maar dan een hogere functie.
Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn en probeer me een beetje te oriënteren.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na fulltime werken weer studeren? Brammetjez Opleiding kiezen en volgen 3 17 september 2015 19:32
27 En nog steeds aan het studeren sonka Opleiding kiezen en volgen 1 20 juni 2015 02:25
Verder studeren: weer een mbo opleiding of hbo? Directiesecretaresse Opleiding kiezen en volgen 2 7 augustus 2012 12:48
Mening over fulltime gaan werken/niet verder studeren Bas2 Loopbaanvragen 3 23 juli 2012 16:20
Na full-time werken weer full-time studeren? Faithy Opleiding kiezen en volgen 26 5 mei 2009 22:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon