Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 15 maart 2013, 14:14
mcsk mcsk is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 1
mcsk is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief, wat vinden jullie?

Het ging over een vacature waarin je intern wordt opgeleid. Ik heb geen ervaring.

bedrijf
t.a.v. ****
adres
postcode plaats

woonplaats, datum


Betreft: Sollicitatie voor

Geachte heer, mevrouw ****.

Tot voor kort was ik werkzaam bij ***, ik gaf hier technische ondersteuning aan klanten. Ik kreeg te maken met een reorganisatie en raakte ik daardoor mijn baan kwijt.
Door deze situatie was ik genoodzaakt te denken, wat past nu bij mij? Wat wil ik nu?
Totdat ik uw advertentie zag, en dacht: “dit is interessant! Dit is mijn kans om een dergelijk mooi beroep te mogen leren”.
Vandaar mijn sollicitatie.

Ik ben een perfectionist, ik wil het beste uit mezelf en het werk halen.
Dit uitte ook bijvoorbeeld bij *** waar ik benoemd werd tot best presterende adviseur.
Ik ben accuraat, leergierig, enthousiast, servicegericht, en zeer gemotiveerd. Hiernaast beschik ik over de nodige communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk. Ik vind het prettig om in een team samen te werken maar kan hiernaast ook zeer goed zelfstandig werken.
Het lijkt me leuk en interessant om met zoveel verschillende materialen te werken, en om bij elke opdracht het perfecte mogelijk te maken voor de klant. Tanden zijn immers erg belangrijk in iemands leven, qua functionaliteit maar uiteraard ook voor het uiterlijk.

Ik werk graag in een bedrijf waar een informele maar zeker ook een professionele sfeer heerst en waar ik mezelf kan ontwikkelen. Dat is een omgeving waar ik mij in thuis voel en het beste tot mijn recht kom.
Voor meer informatie over mijn ervaringen en werkzaamheden verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae dat ik als bijlage heb meegestuurd

Ik hoop dat ik uw interesse heb gewekt. Heel graag zou ik worden uitgenodigd, om in een persoonlijk gesprek een toelichting te geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,
****** ****


Bijlage; Curriculum Vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Wat vinden jullie van dit begin (online sollicitatie)? sol Sollicitatiebrief en cv 1 26 april 2010 14:09
Wat vinden jullie van mijn CV? rizazana Sollicitatiebrief en cv 2 18 maart 2010 23:39
Wat vinden jullie? Fieke25 Sollicitatiebrief en cv 3 20 februari 2009 21:05
Wat vinden jullie van mijn CV? Arjo Sollicitatiebrief en cv 1 3 april 2007 11:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon