Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 april 2010, 16:13
Stephanie78 Stephanie78 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 2
Stephanie78 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste

Heel graag advies en tips betreffende mijn brief. Wat ze zoeken is iemand met een kordate en praktische instelling,
iemand die goed om kan gaan met kinderen en jongvolwassenen,
aantoonbare goede handvaardigheid (daar heb ik over gebeld),
ervaring met pc,
goed kunnen werken binnen een team,
stabiel onder drukke werkzaamheden,

Stephanie ****
adres
plaats


adres werkgever


Plaats, 6 april 2010

Betreft: sollicitatie Receptioniste-assistente


Geachte dr. *****,

Hoewel ik afgelopen zaterdag na het lezen van uw vacature al ontzettend geďnteresseerd was geraakt in de functie van receptioniste-assistente, groeide mijn enthousiasme voor een plek binnen uw team verder na mijn telefoongesprek van vanochtend met mevrouw *******.

Door mijn huidige baan als assistente in het onderwijs ben ik zeer gewend geraakt aan werken onder druk. Alle cursisten moeten binnen een bepaalde tijd examen doen en ik ben degene die er, samen met mijn collega's, voor zorgt dat zij daar klaar voor zijn. Dit zou zonder een strakke planning en een praktische instelling niet mogelijk zijn. Mijn visie is dat werkdruk geen probleem is, maar een uitdaging. En uitdagingen ga ik zeker niet uit de weg.

Mijn werk bij de |****** heeft mij de mogelijkheid gegeven zeer veel administratieve ervaring op te doen. Uiteraard had ik naast mijn administratieve taken ook veelvuldig contact met klanten, zowel telefonisch, persoonlijk als per email.

Wat mij zo aantrekt in de functie van receptioniste-assistente op de afdeling **** is de mogelijkheid mijn kwaliteiten op het gebied van administratie en organisatie te kunnen combineren met mijn vaardigheden in de omgang met mensen (van alle leeftijden). Het feit dat dit dan ook nog binnen een organisatie is waar zorg wordt verleend, maakt dat deze functie mij op het lijf geschreven is.

Ik kijk uit naar uw reactie en de mogelijkheid mijn brief in een persoonlijk gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groet,




Stephanie *****
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief receptioniste héél graag jullie kritiek/advies Juul Sollicitatiebrief en cv 1 16 december 2009 09:30
Sollicitatiebrief receptioniste hotel checken Daan1 Sollicitatiebrief en cv 0 15 september 2009 13:25
Sollicitatiebrief receptioniste hotel denise Sollicitatiebrief en cv 2 27 april 2009 22:46
Sollicitatiebrief voor receptioniste, zeer graag een reactie merelflorence Sollicitatiebrief en cv 5 22 april 2007 14:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon