Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 november 2013, 16:04
elc88 elc88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2013
Berichten: 16
elc88 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoper Chocolaterie

Graag commentaar. Twijfel nog over bepaalde stukjes en de zins opbouw van bepaalde stukken.


Geachte heer ......,

Bij het zien van de vacature werd ik meteen enthousiast, ik ben namelijk op zoek naar een uitdagende functie waar ik mijn talenten kan benutten en ontwikkelen, deze lijkt mij hier zeer geschikt voor.

Ik heb veel ervaring opgedaan met het verkopen van producten, dit loopt uiteen van etenswaren tot kleding. Ik vind het altijd weer interessant om mij in een product te verdiepen en hier alles over te leren.
Zo ook de zoetigheid van de .... chocolaterie. Het lijkt mij erg leuk om producten te verkopen waar bijna iedereen gek op is. Het wordt vaak gekocht voor speciale gelegenheden, hier een onderdeel van zijn en de beste beleving creëren voor de klant lijkt mij een mooie uitdaging. Zelf ben ik ook gek op koken en bakken en deel de passie voor goede producten.

Ook ben ik klantgericht en vind het erg belangrijk om een zo goed mogelijke service te verlenen zodat klanten graag terug willen komen. Ik ben een harde werker, heb oog voor detail en ik hou er van in teamverband te werken en er samen voor te zorgen dat alles goed verloopt. Verder ben ik stressbestendig en leergierig.

.... spreekt mij erg aan als bedrijf, kwaliteit is hier heel belangrijk en dat is ook altijd weer te proeven. Ook houd ik net als .... van eerlijke en duurzame producten. Verder ben ik flexibel en per direct beschikbaar, wat natuurlijk erg handig is met de feestdagen op komst.

Hopelijk bent u net zo enthousiast als ik en kan ik mijn motivatie in een gesprek komen toelichten.

Met vriendelijke groet,

......