Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 november 2007, 14:06
Silvie Silvie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Berichten: 1
Silvie is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie ambulant begeleider, graag commentaar+gehele check (taalfouten,etc)

Naam
Adres
Postcode + plaats

Naam bedrijf
t.a.v.
Adres
Postcode + plaats

Groningen, 6 november 2007

Betreft: open sollicitatie ambulant begeleider

Geachte heer, mevrouw,

Is er binnen *** een vacature als ambulant begeleider voor een enthousiaste hulpverlener die praktijkervaring heeft in de jeugdhulp?

In juli 2000 ben ik afgestudeerd in de studierichting maatschappelijk werk en dienstverlening. Na zes jaar werkervaring als pedagogische medewerker in een regionaal jeugdzorg centrum van Jeugdzorg *** ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik wil me in een volgende baan minder bezig houden met het uitvoeren van de pedagogische zorg en mee meer richten op het ambulante, hulpverleningsaspect van het werk. In mijn werk komt dagelijks naar voren hoe belangrijk het voor jongeren met gedragsstoornissen en/of psychiatrische problemen is om naar school te gaan. School biedt structuur en tegenwoordig is het belangrijk om gediplomeerd op de arbeidsmarkt terecht te komen. Met name de leeftijd en de problematiek van de doelgroep van *** spreken mij aan, omdat deze overeenkomt met mijn huidige werk.

Als persoon ben ik iemand die op een serieuze, maar enthousiaste manier zorgdraagt voor zijn verantwoordelijkheden. Ik sta stevig in mijn schoenen, ben betrouwbaar en laat onder tijdsdruk en stress doorzettingsvermogen, rust, creativiteit en flexibiliteit zien. Deze eigenschappen bieden mij een belangrijke ondersteuning in het werken met een doelgroep van 4 tot 20 jaar, conflicthantering en dynamische groepsprocessen. Ik ben nieuwsgierig en leergierig en vanuit deze basis enthousiast om aan cursussen deel te nemen. Ik zie effectieve, goede samenwerking als een basis voor goed functioneren. In mijn huidige baan werk ik voornamelijk in teamverband, maar heb ik ook ambulante taken. Onder deze taak vallen onder andere het voeren van hulpverleningsgesprekken met jongeren en/of zijn netwerk en het onderhouden van contacten met scholen en hulpverleningsinstanties. Verslaglegging, zoals het opstellen van handelingsplannen, zie ik als uitdaging. Het is een taak waar ik mijn observatievermogen, perfectionisme en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in kwijt kan.

Als hulpverlener is mijn streven om het kind (de leerling) en zijn netwerk (ouders, leerkracht en andere direct betrokkene) op een zo professioneel mogelijke wijze te begeleiden in het proces richting de oplossing van de hulpvraag. Ik probeer naar de klant toe betrokken, duidelijk, oprecht en realistisch over te komen.

Voor een volledig overzicht van mijn ervaring en opleiding verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. Graag kom ik mijn brief toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,


Naam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Klinisch Psycholoog. Graag Commentaar! Dayzi Sollicitatiebrief en cv 5 4 augustus 2010 17:46
Open sollicitatie kinderopvang, graag commentaar beezz Sollicitatiebrief en cv 7 8 november 2007 23:36
Open sollicitatie hulpverlener Graag check mootje Sollicitatiebrief en cv 1 30 oktober 2007 17:22
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon