Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 februari 2008, 13:13
chadia chadia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2008
Berichten: 6
chadia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief consulent inkomen aangepast!! Graag commentaar met spoed!

Betreft: vacature inkomensconculent B & C

Geachte mevrouw .........,

Op de website zag ik de vacature van consulent inkomen B & C staan. De omschrijving van de dienst spreekt mij erg aan. Samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren is ook mijn werkmotto. Het functieprofiel sluit goed aan bij mijn kennis, vaardigheden en interesses en ik ben dan ook erg geďnteresseerd in deze functie.

Momenteel werk ik als consulent op het ........ van de Gemeente Utrecht. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe, stimulerende werkomgeving waarin doorgroeien tot de mogelijkheden behoort. In mijn huidige functie krijg ik vaak met uitkeringsgerechtigden te maken waardoor ik veel af weet van de Wet, Werk en Bijstand. De door u aangeboden functie spreekt mij aan omdat ik graag met mensen werk. Ik heb ervaring met verschillende problemen op gebied van inkomen. Zo heb ik onder andere te maken gehad met daklozen, verslaafden en mensen zonder inkomen. Omgaan met complexe problematiek is voor mij dus geen probleem.


Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld. Ik ben tactvol, geduldig en resultaatgericht. Ik werk zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband werken. Ik heb een groot doorzettingsvermogen, ben zeer leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om deze functie goed te vervullen, te volgen.

Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.


(Ik heb telefonisch contact gehad met iemand van de van afdeling om meer informatie te krijgen over de vacature. Ik weet alleen niet hoe ik dat in de brief kan toevoegen) Wil iemand mij aub hiermee helpen, wil de brief morgen de deur uit doen! )
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 februari 2008, 15:12
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief consulent inkomen aangepast!! Graag commentaar met spoed!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chadia Bekijk bericht
(Ik heb telefonisch contact gehad met iemand van de van afdeling om meer informatie te krijgen over de vacature. Ik weet alleen niet hoe ik dat in de brief kan toevoegen) Wil iemand mij aub hiermee helpen, wil de brief morgen de deur uit doen! )
Daarover zou je een zinnetje kunnen toevoegen in de inleiding, bijvoorbeeld:
Op de website zag ik de vacature van consulent inkomen B & C staan. De omschrijving van de dienst spreekt mij erg aan. Samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren is ook mijn werkmotto. Een telefonisch gesprek met X heeft mijn enthousiasme nog verder vergroot. Hij/zij vertelde........
Het functieprofiel sluit goed aan bij mijn kennis, vaardigheden en interesses en ik ben dan ook erg geďnteresseerd in deze functie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief consulent werk en inkomen Lena22 Sollicitatiebrief en cv 1 7 september 2007 09:29
Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar. Annemart Sollicitatiebrief en cv 4 7 maart 2007 01:58
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief consulent zoethout Sollicitatiebrief en cv 0 3 september 2006 16:50
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon