Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 februari 2008, 14:39
m81 m81 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 5
m81 is on a distinguished road
Question sollicitatiebrief.graag commentaar, wil z.s.m. verzenden

Hallo,

heb dit forum pas ontdekt en ben erg blij!!!
Ben dus zelf ook bezig met een sollicitatiebrief.
Alle commentaar, ook over spelling- of grammaticale foutjes , is welkom.

Is de brief oke?? Zijn er nog verbeterpunten
Alvast bedankt voor het lezen en het reageren!
----------------------------------------------------------------

Naam ****
Adres ****
postcode plaats

Rechtbank ******
T.a.v. ******
adres ****
postcode plaats

Betreft: vacature **** medewerker *******

Plaats, 20-02-2008

Geachte heer/mevrouw****,

Met grote belangstelling las ik op de site www.werkenbijderechtspraak.nl dat u zoekt naar kandidaten voor de functie ***medewerker ***. Mijn enthousiasme was meteen gewekt. Graag solliciteer ik dan ook naar deze functie.

Momenteel ben ik werkzaam bij ****************. Mijn hoofdtaak is het digitaliseren van analoge röntgenfoto's. Dit is een secuur proces waarbij ik met vertrouwelijke cliëntgegevens werk. Ik doe mijn werk dan ook zorgvuldig en nauwkeurig. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar en ondersteun ik dagelijks bij diverse administratieve taken. Het beantwoorden van (zoek)vragen, het opzoeken en verwerken van cliëntgegevens in het computersysteem, alsmede het opzoeken en terugplaatsen van cliëntgegevens in het archief vind ik erg leuk en komen overeen met het takenpakket van de functie ***medewerker ***.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten.
De afgelopen jaren heb ik veel ervaring op administratief gebied verkregen en nieuwe taken maak ik mij snel eigen.

Er zijn meerdere redenen waarom ik nu juist bij uw organisatie solliciteer. Ten eerste spreekt de functie met het bijbehorende takenpakket mij zeer aan. Daarnaast ben ik geďnteresseerd in de rechtspraak en zou ik dan ook graag mijn steentje bij willen dragen aan een goed functionerende rechtbank. Ook geeft het mij veel voldoening te werken voor een organisatie met een maatschappelijk belang.

Ik zie uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.

Met vriendelijke groet,



voornaam**** achternaam**

Bijlage: C.V.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 februari 2008, 14:58
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Ziet er goed uit, nog een paar tips:


Naam ****
Adres ****
postcode plaats

Rechtbank ******
T.a.v. ******
adres ****
postcode plaats


Betreft: vacature **** medewerker *******


Plaats, 20-02- (maand voluit schrijven) 2008


Geachte heer/mevrouw ****,

Met grote belangstelling las ik op de site www.werkenbijderechtspraak.nl dat u zoekt naar kandidaten voor de functie ***medewerker ***. Mijn enthousiasme was meteen gewekt. Graag solliciteer ik dan ook naar deze functie.

Momenteel ben ik werkzaam bij ****************. Mijn hoofdtaak is het digitaliseren van analoge röntgenfoto's. Dit is een secuur proces waarbij ik met vertrouwelijke cliëntgegevens werk. Ik doe mijn werk dan ook zorgvuldig en nauwkeurig. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar en ondersteun ik dagelijks bij diverse administratieve taken. Het beantwoorden van (zoek)vragen, het opzoeken en verwerken van cliëntgegevens in het computersysteem, alsmede het opzoeken en terugplaatsen van cliëntgegevens in het archief vind ik erg leuk en komen overeen met het takenpakket van de functie ***medewerker ***.

Er zijn meerdere redenen waarom ik nu juist bij uw organisatie solliciteer. Ten eerste spreekt de functie met het bijbehorende takenpakket mij zeer aan. Daarnaast ben ik geďnteresseerd in de rechtspraak en zou ik dan ook graag mijn steentje bij willen dragen aan een goed functionerende rechtbank. Ook geeft het mij veel voldoening te werken voor een organisatie met een maatschappelijk belang. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten. De afgelopen jaren heb ik veel ervaring op administratief gebied verkregen en nieuwe taken maak ik mij snel eigen. (dit was je derde alinea, die zou ik hier aanvast plakken)

(doe hier nog even een vermelding naar de bijlage) Ik zie uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.

Met vriendelijke groet,


(handtekening)

voornaam**** achternaam**




Bijlage: Curriculum vitae
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat wil ik?!?! Faatje Loopbaanvragen 1 28 juni 2007 22:33
Mijn Sollicitatiebrief. Ik hoop dat u hem wil lezen en commentaar wil leveren. Dinner Sollicitatiebrief en cv 2 7 april 2006 12:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon