Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 maart 2008, 15:41
Siri Siri is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 maart 2008
Berichten: 1
Siri is on a distinguished road
Standaard Is deze brief goed genoeg om op te sturen?

Geachte heer, mevrouw,

Maandag 10 maart jl. heb ik met dhr. ... contact gehad over de mogelijkheden om bij ... binnen de HR afdeling te werken. Wij hebben na dit gesprek afgesproken dat ik mijn CV op zou sturen, dit heb ik dan ook direct gedaan.
De volgende dag kreeg ik hierop de reactie dat er een vacature op intranet stond en het verzoek hierop te solliciteren.

Sinds april 2007 ben ik werkzaam bij ...(zelfde bedrijf als waar ik solliciteer). Ik ben begonnen bij Loyalty Services en sinds oktober 2007 werk ik bij Telesales Campagnes.
Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier bij ... gewerkt. Ik heb gemerkt dat het een dynamisch bedrijf is, waar veel mogelijkheden zijn om door te groeien en waarin veel aandacht wordt besteed aan de werknemers. Ook de informele, gezellige sfeer spreekt me erg aan. Ik zou dan ook erg graag bij Vodafone blijven werken, maar dan in een functie die meer uitdaging biedt en beter aansluit op mijn kwaliteiten en ambities.

In de vacature wordt gevraagd naar iemand die een MBO opleiding heeft afgerond. Dit is bij mij niet het geval. Wel verwacht ik in mei 2008 bij HAVO diploma te behalen. Mijn plan is om hierna deeltijds de opleiding Personeel en Arbeid te gaan volgend. Ik zou dit erg graag willen combineren met een baan die hierop aansluit, zodat ik de theorie kan toepassen in de praktijk en omgekeerd.

Naast de voorgaande redenen ben ik ervan overtuigd dat ik geschikt zou zijn voor deze baan omdat ik enthousiast ben, snel en graag leer en een harde werker ben. Ik heb ervaring in het overbrengen van informatie via de telefoon en email en ik ben bekend met computerprogramma’s die ... (zelfde bedrijf als waar ik solliciteer)gebruikt.

Ik hoop dat u na het lezen van deze brief een duidelijk beeld heeft gekregen van mijn interesse en motivatie voor de functie van Ask HR Officer. Graag licht ik in een persoonlijk gesprek mijzelf nader toe. Ik hoop daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 maart 2008, 23:04
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Is deze brief goed genoeg om op te sturen?

Hoi SIri,

Je brief vind ik niet zo sterk omdat:
Je 2x het woord "hoop" gebruikt en omdat je al aangeeft dat je niet aan hun eis (MBO) voldoet.
Dat laatste mag je gewoon weglaten en melden dat je de Havo aan het afronden bent, wat ook in je cv te zien zal zijn.

Kun je er iets mee?

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie commerciële promotor Jack Bauer Sollicitatiebrief en cv 4 22 april 2008 21:43
Sollicitatiebrief verhuurmakelaar + cv: twijfel of het goed is Marcel Sollicitatiebrief en cv 3 10 juni 2007 16:01
Sollicitatiebrief politiemedewerker, is die zo goed? Erik Sollicitatiebrief en cv 9 17 maart 2007 11:41
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief: goed of niet? Vermaak Sollicitatiebrief en cv 1 2 juli 2006 22:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon