Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2006, 17:15
jekkie jekkie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 22
jekkie is on a distinguished road
Standaard sollicitatie enthousiaste docent voor trainingscentrum, graag commentaar.

Voor een trainingsinstituut voor moeilijk lerende jongeren heb ik een brief opgesteld. Ze vragen iemand met een relevante hbo opleiding, zoals Pabo. Dit heb ik, maar ik heb geen ervaring met gedragsproblemen en ook geen ervaring in het speciaal onderwijs.
Omdat ik nu al een jaar invalkracht ben in het basisonderwijs ben ik op zoek naar een vaste baan. Deze lijkt me zeer interessant.

Wil iemand deze brief nakijken. Komt de brief overtuigend over? En heb ik mijn vaardigheden goed uitgelicht?

Alvast bedankt
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatiebrief docenttainer1.doc‎ (20,5 KB, 264x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 oktober 2006, 11:25
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie enthousiaste docent voor trainingscentrum, graag commentaar.

Het lukt mij niet om het bestand te openen. Kun je de brief ook op deze site zetten i.p.v. in een bestand, zodat de brief te lezen is?
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 oktober 2006, 11:48
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief enthousiaste docent/trainer voor trainingscentrum

[Hieronder de tekst. Ik kon het Word-bestand gewoon openen hoor.]

Betreft: vacature enthousiaste docent/trainer

Ommen, 10 oktober 2006

Geachte heer/mevrouw,