Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 januari 2009, 00:12
peggeltje99 peggeltje99 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Berichten: 1
peggeltje99 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Persoonlijk Begeleider (Duaal SPH) - Feedback is welkom!

Hallo allemaal,

Hierbij mijn sollicitatiebrief. Ik zou het fijn vinden om hierop reactie te ontvangen. Persoonlijk vind ik de brief iets aan de lange kant en ik zoek naar manieren om de informatie wat beknopter te beschrijven. Tips zijn heel welkom!

Het betreft hier een leer-/arbeidsovereenkomst. Naast het werken als persoonlijk begeleider word ik ook opgeleid voor HBO-SPH niveau 5. De sollicitatie is gericht aan een werving-/bemiddelingsbureau.

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes Peggy

----------------

NAW mijzelf

Plaats, datum

NAW bedrijf


Betreft: sollicitatie naar de functie persoonlijke begeleider bij (bedrijfsnaam) – HBO SPH niv. 5


Geachte heer, mevrouw,

Graag solliciteer ik op de functie persoonlijk begeleider via het duaal opleidingstraject bij (bedrijfsnaam). Ik heb deze vacature gezien op de site xxx, waar ik door het CWI te xxx (leerwerkloket) op gewezen ben.
Onlangs viel mijn oog op een duale opleidingsplaats bij (bedrijfsnaam).
Dat is precies waar ik naar op zoek ben!

Momenteel werk ik bijna 10 jaar bij (telefoniebedrijf) te xxx. Hier heb ik via verschillende functies veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van communicatie, dienstverlening en coaching. Vorig jaar heb ik een periode meegemaakt waarin ik veel over mezelf heb geleerd. Daarna wilde ik op zoek gaan naar een beter passende baan. Ik ben me gaan oriënteren op beroepen en studies in de zorg-sector. Mijn interesse ging uit naar de studie Social Work (HBO) en ik hoop daar een passende baan bij te vinden, zodat ik de nieuwe kennis direct kan toepassen. Deze vacature komt voor mij op een perfect moment.

Via (mijn huidige werkgever) heb ik deze week een assessment gedaan, waarbij op HBO-niveau allerlei tests zijn gedaan. Ik ben verheugd aan u te kunnen melden, dat ik bovengemiddeld scoorde. In de persoonlijkheidstest scoorde ik hoog op sociaal, creatief en samenwerking.

Na het zien van deze vacature klikte ik enthousiast verder naar de website van (bedrijfsnaam) en ik voelde me steeds warmer worden. De bedrijfsfilosofie ‘met mensen voor mensen’ sluit perfect aan op mijn eigen levensvisie. De volgende dag heb ik direct gebeld met mevrouw xxx voor meer informatie. Ze raadde me aan om te solliciteren.

Door mijn persoonlijke kenmerken in combinatie met mijn gedrevenheid ben ik ervan overtuigd een geschikte kandidaat te zijn voor deze functie. Voor meer persoonlijke informatie verwijs ik u naar mijn CV. Uiteraard ben ik graag bereid om mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Voornaam Achternaam

Bijlage (1): Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tips voor Sollicitatie duo functie persoonlijk begeleider en primus interparus Annabel Sollicitatiebrief en cv 2 29 juli 2008 16:04
Sollicitatiebrief GZ psycholoog in opleiding; feedback welkom! joelle Sollicitatiebrief en cv 4 27 april 2008 15:07
Sollicitatiebrief persoonlijk begeleider. Dreamimages Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2007 23:50
Sollicitatiebrief maatschappelijk werkster - verbeteren of feedback is welkom! Monica Sollicitatiebrief en cv 4 13 juni 2007 00:24
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon