Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 maart 2006, 17:36
memory memory is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Berichten: 1
memory is on a distinguished road
Standaard Carričre of relatie?

Zijn er hier mensen die vrijgezel zijn omdat ze carričre willen maken?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 maart 2006, 20:46
bastiaan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Carričre of relatie?

ik zou me het goed kunnen voorstellen. Het ligt aan je vrouw of het mogelijk is te combineren. ik denk dat het bij de meeste vrouwen niet mogelijk is om te combineren. (willen teveel aandacht).
Als je de goeie vrouw heb of vind is het wel heel goed mogelijk
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 maart 2006, 14:35
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Carričre of relatie?

Bastiaan, zou je misschien wat willen vertellen over dit onderwerp in Memory Magazine? Ik ben namelijk bezig met een artikel hierover en ik zou graag iemand aan het woord willen laten die voor een carričre zou gaan i.p.v. een relatie. Je kunt me e-mailen op laura@memory.nl of jouw e-mail adres hier achterlaten.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 mei 2006, 12:33
Ivo Ivo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2006
Berichten: 5
Ivo is on a distinguished road
Standaard Re: Carričre of relatie?

Ik zou mijn leven nooit helemaal aanpassen voor een vrouw, maar ik zou ook nooit helemaal gaan leven voor mijn werk. Ik denk dat er een goede balans mogelijk is, als je van elkaar weet waar je mee bezig bent en welk doel je hebt is er veel mogelijk. Ook werkweken van 60 uur ten behoeve van een carriere.
Wat heb je aan een mooie carriere als je je geluk niet kunt delen?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 7 november 2006, 11:51
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs down Re: Carričre of relatie?

Mijn (ex) vriend heeft het na 6,5 jaar uitgemaakt, omdat hij bezeten is van zijn carriere. Een relatie was haast niet meer mogelijk met hem, omdat hij alleen maar daaraan kon denken. Ik had echt niets aan hem. Hij zegt nu ook: Ik ga koste wat kost die topbaan krijgen. Ja, koste wat kost.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 7 november 2006, 20:21
HERT HERT is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 21
HERT is on a distinguished road
Standaard Re: Carričre of relatie?

Het lijkt of jouw partner waarmee je 6,5 jaar samen bent geweest, zoals jij het beschrijft, verslaafd was aan zijn werk. Het lijkt erop dat hij dit meer nodig had voor zijn zelfvertrouwen, zijn zekerheid (veiligheid) of bestaansrecht dan een relatie met een vrouw. Dat is mogelijk. Iemand die verslaafd is, zit gevangen in een web.
Misschien heeft of krijgt hij spijt, maar weet jij dit nog niet? Heeft hij iets geleerd denk je door deze relatie af te breken? Heb je dit hem ooit gevraagd of misschien wil je dit ook niet meer weten. Ik wens je veel sterkte, dit is niet makkelijk voor je.

Een vrouw kan ook juist ondersteunend zijn in het werk van haar man. Ik sluit mij aan bij een andere reactie, een balans is wel degelijk mogelijk. Kwestie van geven en nemen van beide zijden.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 8 november 2006, 14:29
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Carričre of relatie?

Ik zei ook: Ik hoop dat je enorme spijt krijgt...en je komt er nog wel achter. Voor zover heeft hij geen spijt, maar als hij me zo behandeld kan hij het verder vergeten. Hij ziet er ook niet uit, oververmoeid. Ik denk dat hij tijd nodig heeft om het te ontdekken. Maar ik denk wel dat het kan, een combinatie. Het vergt alleen wel heel veel energie en als de ander dan ook niet meewerkt....
Met citaat reageren
  #8  
Oud 17 mei 2008, 15:12
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Carričre of relatie?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivo Bekijk bericht
Ik zou mijn leven nooit helemaal aanpassen voor een vrouw, maar ik zou ook nooit helemaal gaan leven voor mijn werk. Ik denk dat er een goede balans mogelijk is, als je van elkaar weet waar je mee bezig bent en welk doel je hebt is er veel mogelijk. Ook werkweken van 60 uur ten behoeve van een carriere.
Wat heb je aan een mooie carriere als je je geluk niet kunt delen?

Juist. Het is een kwestie van een middenweg zoeken. Ik zal nooit alles opzij zetten voor een vrouw, maar ook niet alles opzij zetten voor een carriere.

Volgens mij is het best mogelijk om compromis hierover te bereiken.

Een goed huwelijk heb je beiden wat aan, net zoals aan een leuke baan en een goed inkomen. Zorgt er toch voor dat er minder schaarste is en dat je goed in je vel zit. Dat kan alleen maar positief zijn lijkt me.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 19 mei 2008, 09:07
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan Bekijk bericht
ik zou me het goed kunnen voorstellen. Het ligt aan je vrouw of het mogelijk is te combineren. ik denk dat het bij de meeste vrouwen niet mogelijk is om te combineren. (willen teveel aandacht).
Als je de goeie vrouw heb of vind is het wel heel goed mogelijk
Waar haal jij vandaan dat memory een man is...?
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carričre, een vies woord? scribent Loopbaanvragen 3 13 november 2006 20:37
Mijn carričre loopt vast. Hoe nu verder? marieke Loopbaanvragen 3 14 april 2006 18:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon