Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 december 2010, 13:13
Sarretje Sarretje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 december 2010
Berichten: 2
Sarretje is on a distinguished road
Exclamation Welke salarisindicatie op sollicitatieformulier traineeship?

Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende. Morgen heb ik onverwacht een sollicitatiegesprek voor een traineeship. Hiervoor hebben ze mij gevraagd om een sollicitatieformulier in te vullen waarop ook een vraag staat voor een salaris indicatie. Ik heb hiervoor nog geen serieuze baan gehad (alleen bijbaantjes en stage) en ik heb eigenlijk geen idee wat redelijk is. Ik heb gezocht in verschillende soortgelijke vacatures en salarischeck's op internet. De bedragen lopen daarin echter enorm uiteen en ik wil mezelf niet benadelen of uit de markt prijzen door een te hoog bedrag. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Kan ik ook niks invullen? (en hoe kan ik dat dan het beste verantwoorden in het gesprek? Wat als ze dan alsnog om een bedrag vragen?)
Het is trouwens voor mij absoluut niet het aller belangrijkste. Ik wil gewoon die baan.
Ik hoop dat jullie bij kunnen helpen!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 december 2010, 16:26
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Als je deze baan heel graag wilt, dat maakt het je nu misschien niet veel uit wat je voor salaris krijgt. De kans is echter groot, dat je hier later spijt van zult krijgen. Het is namelijk lastig om je salaris omhoog te krijgen en daarom kun je beter wel een bedrag aangeven.

Probeer voor jezelf een berekening te maken, om zo te ontdekken wat je per maand uit wil/moet geven aan vaste lasten, boodschappen, kleding, spaargeld, enz. Doe daar nog wat bij op en dan heb je een indicatie voor het bedrag.

Succes met het gesprek en met het bedenken van een passend salaris.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 december 2010, 17:33
Sarretje Sarretje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 december 2010
Berichten: 2
Sarretje is on a distinguished road
Standaard

Dank je wel voor je reactie! Ik snap je beredenering en ik heb ook wel zo'n bedrag in mijn hoofd, maar als ik voor schoonmaakster (om maar wat te noemen) zou solliciteren heb ik hetzelfde nodig. Het geeft mij dus nog geen indicatie van wat redelijk is voor die baan.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 januari 2011, 15:37
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard

Heb je intussen een goede indicatie gevonden?
Mij werd aangeraden om het te baseren op mijn opleiding en wat beginners op de arbeidsmarkt in mijn positie krijgen. Wat voor opleiding heb je gevolgd?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke opleiding na mavo, richting toerisme? gertjetop Opleiding kiezen en volgen 1 4 mei 2010 15:09
Sollicitatie Traineeship ABN AMRO:graag commentaar brijnier Sollicitatiebrief en cv 3 8 februari 2010 12:45
Motivatiebrief Traineeship Logistiek Ronneman Sollicitatiebrief en cv 3 10 juni 2009 00:01
Sollicitatiebrief voor traineeship Frank83 Sollicitatiebrief en cv 2 1 april 2009 16:05
Sollicitatiebrief traineeship inkoper Kwartje Sollicitatiebrief en cv 0 21 juni 2007 19:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon