Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 maart 2007, 23:02
marijnsnoek marijnsnoek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 maart 2007
Berichten: 1
marijnsnoek is on a distinguished road
Red face Sollicitatiebrief projectmedewerker- graag commentaar

Hallo allemaal,

Ik weet niet zo goed of deze brief duidelijk genoeg is. Zuden jullie kunnen helpen?



Geachte mevrouw xxxxx,

Projectmedewerker gezocht voor 20 uur in de week, las ik op de website van xxxx. Ik dacht gelijk: ,,dit past bij mij!” Waarom ik dit dacht zal ik in onderstaande alinea’s proberen uit te leggen.

Zoals u in mijn CV kunt lezen ben ik de afgelopen jaren in verschillende sectoren in de zorg werkzaam geweest. Tijdens deze werkzaamheden heb ik gemerkt dat ik het erg belangrijk vind dat mensen de juiste en passende zorg krijgen. Ik ben zelf erg positief ingesteld en zie ook snel oplossingen voor problemen. Ik vind het belangrijk dat mensen kunnen genieten van het leven. Met goede zorg kan de kwaliteit van leven van mensen dusdanig toenemen waardoor het gemakkelijker wordt voor hen om, net als ik, te genieten van het leven.

Tijdens mijn studie Orthopedagogiek aan de Rijks Universiteit Groningen heb ik met veel plezier een zelfstandig wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd, waarbij ik de zorgbehoefte van leerlingen met een beperking in het basisonderwijs in kaart heb gebracht. Ik heb hier veel ervaring opgedaan met het uitvoeren van kwalitatief en kwantitatief onderzoek, het interviewen en het schrijven van een helder onderzoek. Gedurende dit onderzoek merkte ik dat mijn gestructureerde en planmatige manier van werken bijdroeg aan een verhoging van de kwaliteit van het eindresultaat.

Op het moment ben ik als orthopedagoge ongeveer 10 uur per week werkzaam in een eigen orthopedagogische en psychologische praktijk. Het feit dat de vacature project medewerker 20 uur per week beslaat, past dan ook goed in mijn huidige werksituatie.

In een gesprek zou ik graag meer over mij en mijn motivatie voor de functie project medewerker willen toe lichten.


Met vriendelijke groeten,

drs. xxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 maart 2007, 13:26
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief projectmedewerker- graag commentaar

Ik vind het op zich duidelijke brief. Zou alleen wat aan tweede alinea sleutelen. Als ik het goed begrijp is kern van functie en hetgeen waar jij je voor wil inzetten: "juiste en passende zorg". Zou zin dat je positief bent ingesteld etc verhuizen in dat kader verhuizen naar derde alinea en rest tweede alinea iets herschrijven
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 maart 2007, 13:37
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief projectmedewerker- graag commentaar

De juiste spelling van de samenstellingen is: projectmedewerker (2x) en Rijksuniversiteit
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief management trainee, graag commentaar Heleen Sollicitatiebrief en cv 1 11 oktober 2006 18:05
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon