Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 december 2007, 17:58
cora cora is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 december 2007
Berichten: 4
cora is on a distinguished road
Standaard sollicitatie accountsecretaresse

Hallo iedereen,

Ik heb een vacature gezien waarop ik heel graag wil solliciteren, dit is precies wat ik wil, qua taken en ook wat betreft de locatie (niet te ver).

Nu heb ik al eerder gesolliciteerd op andere vacatures gereageerd maar heb daarop alleen maar "nee' gekregen, nu wil ik er echt voor gaan.

Willen jullie a.u.b. met me meekijken, het bedrijf staat voor teamwerk, vrijheid en een informele sfeer maar ze verwachten ook dat je jezelf voortdurend verder ontwikkeld.



………..


…, 27-12-2007


……..
T.a.v. de heer drs. …..
Postbus …..
…………………..

Betreft: sollicitatie vacaturenummer …….



Geachte heer ……….,

Op uw website heb ik de vacature gelezen van accountsecretaresse. Mijn enthousiasme was meteen gewekt.

Deze functie spreekt mij vooral aan omdat deze mij in de gelegenheid zal stellen om de kennis en ervaring die ik tot nu toe heb kunnen opbouwen, verder te ontwikkelen

Ik heb in mijn huidige functie als afdelingssecretaresse relevante werkervaring opgedaan, zoals notuleren bij operationeel overleg, telefonisch contact en onderhoudt met klanten en interne functionarissen, administratie, facturering en debiteurbewaking.

Ik ben zeer goed in staat zelfstandig te werken, ik verzorg in onze vestiging de facturatie en bewaak de factuurtermijnen, maar maak hiernaast ook graag deel uit van een enthousiast team zodat we samen een meerwaarde kunnen betekenen.

Tevens ben ik bereid om eventuele cursussen ten behoeve van deze functie te gaan volgen.

Graag zou ik deze brief en mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.



Met vriendelijke groet,


……………..




Bijlage: CV



Kan dit?

Alvast bedankt.

Groetjes Cora
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
open sollicitatie guusje Sollicitatiebrief en cv 3 9 augustus 2007 17:26
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon