Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 december 2009, 18:14
Mister Jingles Mister Jingles is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 december 2009
Berichten: 1
Mister Jingles is on a distinguished road
Standaard D en T...Blijft drama, kan iemand er even een blik op werpen

Hallo....Ik ben bezig met een open sollicitatie. Daar ben ik wel redelijk tevreden over, maar ik heb moeite met mijn d's en t's. Ik zal ze in de brief markeren. Hopelijk heeft iemand even tijd..

Thanks......

Geachte college
Op 16 december jongstleden heeft mevrouw..... mij telefonisch geadviseerd om een open sollicitatie te schrijven. Door middel van deze brief geef ik mijn wens kenbaar om voor de....... te werken als ...........

Wat mij aanspreekt in de functie is de combinatie van hulpverlenende- en dienstverlenende aspecten en de doelgroep.
Als .............. heb ik vanuit een gedwongen kader met jongeren en ouders gewerkt. Dit werk is hulpverlenend georiënteerd. Systeemgericht werken, verzamelen van relevante informatie, inventariseren van het probleemoplossend vermogen zijn activiteiten die ik als jeugdreclasseerder heb ontwikkeld. Als spin in het web heb ik geleerd dat een assertieve houding, creativiteit en het werken met duidelijke doelen een positieve bijdrage leveren om gedragsverandering in te zetten.
....... omvat voornamelijk dienstverlenende aspecten. In deze functie staat signaleren, doorverwijzen, regisseren en bemiddelen van schade centraal. Op het gebied van regisseren en schadebemiddeling heb ik ervaren dat het stellen van grenzen en het bieden van duidelijkheid een positieve uitwerking heeft.
Daarnaast heb ik als ........medewerker ruim een jaar als verantwoordelijke van het district ....... gewerkt. Door het uitvoeren van deze extra taak heb mijn strategisch denkvermogen verder ontwikkeld. Daarnaast heb ik een goed overzicht van de sociale kaart en een netwerk binnen het district.

Beide functies hebben echter gemeen dat ik ervaring en kennis heb opgedaan betreffende schoolverzuimproblematiek. Ik vind de problematiek erg interessant, omdat de reden van spijbelgedrag divers en in sommige gevallen complex is. Ik durf u te schrijven dat door mijn hulpverleningsachtergrond mijn analytisch vermogen en dat vanuit mijn dienstverlenende achtergrond mijn strategisch vermogen sterk is ontwikkeld.

Graag zie ik uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke Groeten

...........
Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 december 2009, 18:21
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: D en T...Blijft drama, kan iemand er even een blik op werpen

Die d's en t's zijn correct.

De stam van werken is werk, die eindigt op een k, zit in 't kofschip, dus is het voltooid deelwoord gewerkt met een t.

De laatste letter van de stam van de andere werkwoorden zitten niet in 't kofschip, dus is het voltooid deelwoord dan met een d.

Eidje toch
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 december 2009, 19:03
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: D en T...Blijft drama, kan iemand er even een blik op werpen

oja...maak het mezelf wel weer heel moeilijk!!! dankjewel voor je snelle reactie...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Kan iemand een blik op mijn CV en open sollicitatie werpen... Martijn1982 Loopbaanvragen 5 27 september 2009 02:10
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon