Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 juni 2010, 13:05
MikeVL MikeVL is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 juni 2010
Berichten: 1
MikeVL is on a distinguished road
Standaard Een Blog om gevonden te worden

Zou dit werken?

In het kader van dat werkgevers je moeten kunnen vinden, heb ik deze Blog gemaakt.

http://www.salesmanagergezocht.wordpress.com

Graag hoor ik van jullie.

Groet,
Mike
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 juni 2010, 16:34
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Een Blog om gevonden te worden

De bedoeling van een blog is om duidelijk te maken dat je inzicht en ervaring hebt in een specifiek gebied. Het is niet bedoeld als een andere techniek om je CV te verkopen.

Zie dit voorbeeld van een echt blog waar werkgevers wel enthousiast van worden: http://www.wardvissers.nl. Dit is iemand die inzichten en technieken uitlegt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 juni 2010, 00:06
distel distel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2010
Berichten: 4
distel is on a distinguished road
Standaard Re: Een Blog om gevonden te worden

Ik denk wel dat het een toegevoegde waarde zou kunnen hebben aan je C.V., mits de bedrijven waar je jou sollicitatie heen stuurt de moeite nemen om hem te bekijken.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 juni 2010, 12:05
TommyN TommyN is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 25
TommyN is on a distinguished road
Standaard Re: Een Blog om gevonden te worden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hassan Bekijk bericht
De bedoeling van een blog is om duidelijk te maken dat je inzicht en ervaring hebt in een specifiek gebied. Het is niet bedoeld als een andere techniek om je CV te verkopen.

Zie dit voorbeeld van een echt blog waar werkgevers wel enthousiast van worden: http://www.wardvissers.nl. Dit is iemand die inzichten en technieken uitlegt.
Niet bedoeld nee, maar het is niet verboden om het wel te doen. En eigenlijk ook geen reden om het niet te doen.

Ik heb wel eens eerder blogs gezien van mensen die op zoek waren (natuurlijk net even niet terug kunnen vinden) die erg leuk waren om te lezen. Echter, de link van Mike is geen blog, maar meer een online portfolio/profiel. Niks mis mee, maar promoot het niet als blog, dat is verwarrend.

Mijn advies aan mike:
-Zet je blog op een eigen URL. mikevanlonden.nl is nog vrij. Bij domeinbalie.nl kunnen ze je verder helpen. (niet mijn bedrijf, wel tevreden klant). Hoeft niet duur te zijn, de URL kost je 10e per jaar en je webruimte heb je voor een paar euro per maand.

-Haal alle verwijzingen naar het woord 'blog' eraf. (behalve een verwijzing naar een je echte blog natuurlijk ). HELEMAAL het zinnetje 'Just another WordPress.com site'

-En misschien een nieuwe foto? Met alle respect, maar ik vind je foto niet echt aansluiten bij een knallende salestopper. Neem minimaal een foto waar je IN de camera kijkt en het liefst iets netters als een polo.

Hoop dat je er iets aan hebt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon