Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 april 2012, 15:22
Michielpicard Michielpicard is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 1
Michielpicard is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief assistent-makelaar

Beste CT leden,

Ik heb zojuist deze brief opgesteld. hebben jullie misschien nog tips ?
Met vriendelijke groet,

Michiel



-------------------


Betreft: Open sollicitatie


Geachte meneer/mevrouw Personeelszaken,

Naar aanleiding van de Vacature op uw website schrijf ik u deze open sollicitatiebrief.


Mijn naam is Michiel Picard en ik ben 29 jaar. Het afgelopen half jaar ben ik bezig geweest om mijn positie op de arbeidsmarkt te verbeteren. Tevens heb ik een cursus tekstverwerken en blind typen gevolgt.
Dit jaar ga ik de opleiding tot Assistent-Makelaar wonen versneld volgen in de avond.
Zoals u in mijn c.v. kunt zien heb ik ervaring met gebouwen beheer. Bovendien kwam ik er achter dat ik het werken met mensen van verschillende afkomst erg leuk vind, en ik makkelijk contact maak.

Gedurende mijn loopbaan heb ik met name ervaring opgedaan in de techniek en dienstverlening en het verwerking van gegevens op de pc. Tevens heb ik bij de ABN-AMRO contactuele vaardigheden en een commerciële instelling ontwikkeld. De functie van assistent-makelaar zie ik als een ideale start van mijn carrière bij Parteon.
Ik ben mij ervan bewust dat ik nog weinig werkervaring heb op het gebied van Makelaar wonen, maar ik ben erg enthousiast, gedreven en leergierig en ben er daarom van overtuigd dat ik met mijn opleidingen en mijn opgedane ervaringen uitstekend zal functioneren op diverse departementen binnen uw organisatie.

Een goede Assistent-Makelaar levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van het werk van de anderen, organiseert en vormt samen met hen een sterk team. Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding biedt tot een vervolg in de vorm van een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Michiel Picard
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 april 2012, 17:41
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Hallo Michiel,

Lees nog even de forumregels, met name punt 2 (anderen helpen) en anonimiseren:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

Citaat:
gevolgt.
gevolgd

Citaat:
gebouwen beheer
gebouwenbeheer
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 april 2012, 12:29
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard

Hai Michiel,

Citaat:
heb ik met name ervaring opgedaan in de techniek en dienstverlening en het verwerking van gegevens op de pc
zou ik anders schrijven:

heb ik onder andere ervaring opgedaan met techniek, dienstverlening en de verwerking van data.

Enige wat ik me afvraag, is wat je precies bedoeld met 'techniek' en 'verwerken van gegevens op de pc'. Dit komt erg algemeen over, terwijl je juist moet toespitsen op de functie die je ambieert.

Dus als 'techniek' eigenlijk het repareren van je auto is, is het weinig relevant voor een makelaar die een assistent zoekt. Idem voor de verwerking van gegevens op de pc; ik heb hier 30 man die voortdurend gegevens verwerken.... ze zitten lekker op de computer een opdrachtje uit te voeren waarbij ze een menukaart moeten overtypen als les...Da's ook gegevens verwerken, toch?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Open sollicitatiebrief voor de functie mw-er TGtje Sollicitatiebrief en cv 2 6 oktober 2008 20:23
open sollicitatie juridisch assistent feedback gevraagd kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 4 10 oktober 2007 14:50
Sollicitatie Assistent makelaar, graag commentaar sQz Sollicitatiebrief en cv 4 14 maart 2007 18:06
open sollicitatiebrief (assistent) makelaar zizazonnebloem Sollicitatiebrief en cv 4 12 januari 2006 09:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon