Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 november 2007, 02:13
marc2007 marc2007 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 november 2007
Berichten: 1
marc2007 is on a distinguished road
Standaard solliciatiebrief coordinator

Hallo,

Graag jullie commentaar op onderstaande sollicitatiebrief

alvast hartelijk bedankt voor jullie suggesties,

mvg

marc

Onderwerp: vacature coördinator onderzoek


Geachte ,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek maandag x november j.l. schrijf ik u voor de vacature van coördinator onderzoek zoals vermeld op de vacaturesite van het xxx.

Deze functie is een veelzijdige functie waar iemand wordt gezocht die verbinding kan maken tussen de klinische praktijk en experimentele xxx en die thuis is in het wetenschappelijk onderzoek. Zoals blijkt uit mijn werkervaring werk ik graag op het grensvlak van verschillende disciplines. Gedurende mijn promotietraject heb ik gewerkt aan een interdisciplinair onderzoeksproject waarin op een xxxxx (experimentele) en xxx (mathematische modellering) is gekeken naar het xxxmechanisme in een xxx-cellijn, waarbij ikzelf invulling gaf aan het experimentele onderzoek. Naast het daadwerkelijke onderzoek ben ik tevens betrokken geweest bij het begeleiden van stagiaires en practica en heb diverse presentaties gegeven. Bovendien heb ik als clinical research associate ervaring opgedaan met klinisch onderzoek binnen verschillende studies.

Deze functie sluit naar mijn idee uitstekend aan op mijn werkervaring en ambities. Ik beschouw het als een uitdaging om binnen uw afdeling experimenteel onderzoek en de klinische praktijk dichter bij elkaar te brengen, participatie en betrokkenheid bij beiden afdeling is mijns inziens een belangrijke voorwaarde hiervoor. Binnen mijn huidige onderzoeksproject heb ik een eerste aanzet kunnen geven om kennis op te doen van de experimentele xxx. Zoals het past binnen een academische werkomgeving ontwikkel ik mij graag verder om mijn functie nog beter uit te kunnen voeren.

Graag zou ik mijn motivatie en ervaring verder toelichten in een gesprek.


Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 januari 2008, 13:49
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: solliciatiebrief coordinator

Mooie brief. Maar Twee keer een alinea beginnen met deze brief vind ik niet zo mooi. Uberhaupt klinkt 'de functie' beter.

En: "ik beschouw het als een uitdaging om binnen uw afdeling experimenteel onderzoek en de klinische praktijk dichter bij elkaar te brengen, participatie en betrokkenheid bij beiden afdeling is mijns inziens een belangrijke voorwaarde hiervoor" is een erg lange zin. Korter maken of twee zinnen van maken zou ik zeggen!

Succes!

xx
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 januari 2008, 18:40
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: solliciatiebrief coordinator

Hoi Marc,

Je schrijft in je brief alleen maar over jezelf en wat je hebt gedaan. Ik zie zelden de link naar jij en deze werkgever en vise-versa.

Ik denk dat het handig is om je brief om te zetten naar het AIDA-model waarin je aangeeft wat JULLIE voor ELKAAR kunnen gaan betekenen. Het is goed wat je gedaan hebt, maar resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst, toch?

Ik denk dat ik je een beetje richting heb gegeven en dat je er iets mee kunt.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat houdt de functie "coördinator invalpool" in? ann80 Alle andere carričreonderwerpen 0 20 februari 2007 21:54
Solliciatiebrief psychiatrisch ziekenhuis nana mouskouri Sollicitatiebrief en cv 6 20 februari 2007 21:25
Sollicitatiebrief voor Coordinator vervangingspool Ingridmvvier Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2006 16:35
solliciatiebrief nakijken verbeteren bb04 Sollicitatiebrief en cv 7 5 oktober 2005 16:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon