Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2011, 15:16
niliaaa niliaaa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 2
niliaaa is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatie Verkoopmedewerkster, graag feedback!

Hallo,

Ik ben op zoek naar een baan, en het is echt heel erg belangrijk dus ik wil het niet verpesten met me sollicitatie brief, willen jullie aub FEEDBACK geven! Ik heb hier voor in een reisburo, kfc, en callcenter bureau gewerkt.

Alvast DANK!


Betreft: sollicitatie parttimeverkoper/-verkoopster

Geachte heer/mevrouw,

Mijn aandacht werd meteen getrokken door de vacature op uw site waarmee u aangeeft op zoek te zijn naar een parttimeverkoper/-verkoopster. Ik pas goed in het door u geschetste profiel en wil dit graag in deze brief toelichten.

Momenteel ben ik terug van een kleine wereldreis, en ik wil graag weer aan het werk, mode spreekt mij heel erg aan, ik heb al vaker als verkoopmedewerkster gewerkt maar nog nooit in mode branche, en ik wil daar graag meer ervaring in op doen.

Ik zou mijzelf omschrijven als iemand die klantvriendelijk is, flexibel in teamverband, maar ook goed zelfstandig kan werken. Tevens ben ik erg leergierig. Deze eigenschappen zou ik graag gebruiken binnen uw organisatie.

De functie zie ik als een ideale stap in mijn carrière. In de functie als parttimeverkoopster verwacht ik mij verder te kunnen ontwikkelen als professional.

Graag zou ik mijn motivatie voor de functie als parttimeverkoopster verder toelichten tijdens een persoonlijk gesprek. Voor nu verwijs ik u graag naar de bijgevoegde CV. Ik hoop uw hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor meer vragen hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

......

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 oktober 2011, 16:11
Xxx Xxx is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 53
Xxx is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
Je tweede alinea is nu één lange zin.

Welke functie eisen worden er in de vacature genoemd? Werk hier enkele van uit in je brief als je vertelt over een eerdere/je huidige werkervaring.
Alinea over net terug van wereldreis zou ik niet perse vermelden of anders formuleren. (vergeet niet in je cv te zetten, al is het om een 'gat'op te vullen of een informeel gespreksonderwerp te hebben)

Verwacht de winkel een brief van je of meer een ingevuld sollicitatieformulier/cv?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 oktober 2011, 22:21
niliaaa niliaaa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 2
niliaaa is on a distinguished road
Standaard

Ik ben echt random aan het solliciteren, dus ik moet op mijn cv zetten dat ik tijdje heb gereisd?

Alvast dank!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 oktober 2011, 22:42
Xxx Xxx is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 53
Xxx is on a distinguished road
Standaard

Als je het niet op je cv meldt heb je waarschijnlijk een gat qua opleiding/werk en dan denkt men dat je vanuit uitkeringssituatie solliciteerd en heb je toch een minpuntje als de werkgever veel keuze heeft. (je pré is dan weer dat je geen opzegtermijn hebt maar dat kan wg ook zien als de reis dus wel op je cv staat) Ik ga er hierbij wel vanuit dat je langer dan een maand gereisd hebt.

Bij het kopje overige activiteiten ofzoiets zou ik het plaatsen.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 oktober 2011, 09:34
manonnos manonnos is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 3
manonnos is on a distinguished road
Standaard

Ik zou meer aandacht geven aan het feit waarom jij een aanwinst voor hun bent, nu komt het meer andersom over.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie projectadministrateur, graag jullie feedback ook Peterrr Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2011 10:21
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
Sollicitatie verkoopmedewerkster, graag feedback Silvinka Sollicitatiebrief en cv 1 20 maart 2010 20:45
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Sollicitatie als CEH verpleegkundige, graag feedback! Debbus Sollicitatiebrief en cv 3 7 oktober 2007 15:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon