Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 juni 2013, 18:18
jessie.vdbranden jessie.vdbranden is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 juni 2013
Berichten: 1
jessie.vdbranden is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Vlaanderen

Vanwege het grote leerkrachten tekort hier in zeeland ben ik van plan om te gaan solliciteren in Vlaanderen.
Om al enige ervaring op te doen in België heb ik mijn LIO-stage in Antwerpen gelopen.

Nu heb ik enkele sollicitatiebrieven opgesteld en mijn vraag aan jullie is of er eventueel iets verbeterd moet worden wat ik over het hoofd heb gezien.

Via ... heb ik vernomen dat u nog enkele vacatures open hebt staan binnen uw scholengemeenschap. Met deze brief wil ik mijn interesse in één van de vacatures graag aan u kenbaar maken.

Na vier jaar met veel plezier gestudeerd te hebben aan de PABO in Vlissingen, ben ik deze maand afgestudeerd als leerkracht basisonderwijs. Na mijn LIO-stage gelopen te hebben op de ... ben ik nu op zoek naar een uitdagende en inspirerende school in Vlaanderen om mijn carričre als leerkracht te beginnen. Door middel van deze brief zou ik graag willen solliciteren naar een functie als leerkracht basis- en/of kleuteronderwijs, op één van de scholen binnen uw stichting.

Tijdens mijn opleiding heb ik me verdiept in het effectief begeleiden van anderstalige nieuwkomers en in de visie en werkwijze van Helen Parkhurst, de grondlegger van het Daltononderwijs. Hierbij heb ik mijn Daltoncertificaat behaald. Mijn afstudeerproject stond in het teken van evalueren op het gebied van wereldoriëntatie. Hierdoor ben ik in staat om kinderen de mogelijkheid te geven om eigen gedrag, inzichten, vaardigheden en/of interesses bij te sturen of te vervolmaken. Ook bezit ik een uitstekende kennis op gebied van ICT, waardoor ik altijd op zoek ben naar manieren om computers meer te betrekken bij het onderwijs.

Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding is tot een gesprek, waarin ik meer over mezelf en mijn visie op onderwijs kan vertellen. Voor mijn persoonlijke gegevens verwijs ik u naar het Curriculum Vitae.

Alvast bedankt!

Als er iemand is die graag in Vlaanderen zou willen werken en je hebt geen idee waar je moet beginnen met zoeken of je hebt vragen of je diploma ook geldig is in Vlaanderen, mag je altijd contact met mij opnemen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief, vlaanderen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon