Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 14 december 2012, 15:25
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard welke baan past bij mij?

Ook ik vind mijn werk niet leuk en wil iets anders doen. Ik weet alleen niet welke functie past bij mijn wensen.
Ik heb daarom een kort profiel gemaakt dat ik expres nog niet heel specifiek heb gemaakt. Ik ben benieuwd welke functies jullie bij mijn profiel vinden passen.

Alvast bedankt!

Ik werk het liefst in een (kleine) organisatie waar een mentaliteit heerst om de dingen aan te pakken en te verbeteren, waar individuele inspanningen opgemerkt worden, waar de lijn naar collega’s kort is en waar bovenal samengewerkt wordt om een gezamenlijk doel te bereiken. Het liefst een doel van maatschappelijk nut.

Ik voel me thuis in een intelligente en sociale omgeving waar de mensen liefdevol met elkaar omgaan en waar iedereen voldoende ruimte krijgt zijn eigen behoeften te vervullen.

Ik streef naar harmonie, wil andere mensen helpen, ondersteunen of instrueren en ben erg loyaal. Ik kan goed coördineren, plannen, regelen en analyseren en werk doelgericht en gestructureerd.

Ik ben hoog opgeleid, maar ben niet vies van uitvoerend werk.
Graag werk ik vier dagen, in Amsterdam.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 31 december 2012, 20:52
SteenbergenConsultancy SteenbergenConsultancy is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 51
SteenbergenConsultancy is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Ook ik vind mijn werk niet leuk en wil iets anders doen. Ik weet alleen niet welke functie past bij mijn wensen.
Ik heb daarom een kort profiel gemaakt dat ik expres nog niet heel specifiek heb gemaakt. Ik ben benieuwd welke functies jullie bij mijn profiel vinden passen.
....
Ik werk het liefst in een (kleine) organisatie waar een mentaliteit heerst om de dingen aan te pakken en te verbeteren, waar individuele inspanningen opgemerkt worden, waar de lijn naar collega’s kort is en waar bovenal samengewerkt wordt om een gezamenlijk doel te bereiken.
....
Ik voel me thuis in een intelligente en sociale omgeving waar de mensen liefdevol met elkaar omgaan en waar iedereen voldoende ruimte krijgt zijn eigen behoeften te vervullen.
Wat je hier schetst heeft niks te maken met een functie profiel. Enkel met organisatie profiel waar je naar verlangt. Ik denk dat het veel belangrijker is om eerst te onderzoeken wat voor functie bij je past. Vervolgens kun je daarmee op zoek gaan naar een bijbehorende organisatie.
Om je teleurstelling straks wat te verzachten kan ik je wel alvast meegeven dat de zaken die jij aan geeft maar zelden zo mooi in balans aanwezig zijn bij een organisatie. Dus staar je daar niet op blind want dan gaat het een lange zoektocht worden voor je wat vindt.

Citaat:
Ik streef naar harmonie, wil andere mensen helpen, ondersteunen of instrueren en ben erg loyaal. Ik kan goed coördineren, plannen, regelen en analyseren en werk doelgericht en gestructureerd.

Ik ben hoog opgeleid, maar ben niet vies van uitvoerend werk.
Graag werk ik vier dagen, in Amsterdam.
Hoeveel werk ervaring heb je al en aan welke branche(s) moet ik dan denken?
Kun je goed omgaan met deadlines/druk?
Hoe goed kun jij schakelen en communiceren met verschillende lagen van een organisatie?
__________________
Ontdekken van je kwaliteiten? Twijfel over je loopbaan of ontwikkelingen op je werk?
Begeleiding en coaching van Steenbergen Consultancy kan je daarbij helpen! Bezoek de website voor meer info.

Ook te vinden op Twitter
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52
Ik vertrouw mijn cv niet. Is die een goede. emal75 Sollicitatiebrief en cv 5 18 oktober 2005 14:57
Doe jij iets met je studie? Ik niet sterretje24 Opleiding kiezen en volgen 1 18 september 2005 16:54
Academie voor Kunst en Vormgeving, door de ogen van een oud-student forumbeheerder Opleiding kiezen en volgen 0 8 september 2005 15:45
Sollicitatiebrief groepsleidster kinderopvang Niet geregistreerd Sollicitatiebrief en cv 3 16 augustus 2005 10:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon