Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 maart 2009, 15:42
Suus Suus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Berichten: 1
Suus is on a distinguished road
Red face Open sollicitatie intercedente

Hai Allemaal,

Ik heb even een vraagje of iemand even met mij mee kan lezen. Ik ben sinds kort werkloos (kredietcrisis). Nu probeer ik na jaren weer een sollicitatiebrief te schrijven maar is toch wel moeilijk als het voor jezelf is. Ik heb al via internet hier en daar stukjes uit brieven gestolen dus niet vreemd op kijken als er iets bekends in voor komt Hier komt ie;



Naam
Adres
Postcode plaats
Naam Bedrijf Adres 16 maart 2009 Betreft: open sollicitatie

Geachte mevrouw/heer,

Dienstverlenend, planmatig, doortastend, een strategische visie, analytisch. Dit zijn een paar van mijn eigenschappen die ik gedurende mijn loopbaan verder heb ontwikkeld en waarmee ik graag een bijdrage aan uw organisatie, xxxxx, zou willen leveren.

Een van mijn redenen om vrijblijvend te solliciteren naar een passende functie binnen uw organisatie, is het feit dat ik van nature dienstverlenend ben ingesteld. Het geeft mij voldoening mensen te ondersteunen en (op weg) te helpen.
Tot xx februari heb ik gewerkt als intercedente bij xxxx. Helaas werd mijn contract wegens economische redenen niet verlengd.

Het sociale/ maatschappelijke aspect van de functie als intercedente, is wat mij erg aansprak. Door de werkzaamheden zoals bijvoorbeeld het voeren van in-take gesprekken, het begeleiden (naar werk, financieel en/of emotioneel) en het motiveren van kandidaten, heb ik onder andere geleerd, dat tonen van begrip en respect een juiste houding is, ten aan zien van een doelgroep om contact te krijgen en ze zo te kunnen stimuleren en motiveren.

Toen ik op uw website las wat uw doel en uitgangspunt van uw organisatie is, kreeg ik het gevoel geknipt te zijn voor dit werk. Als lezer krijg je op een duidelijke, open en eerlijke manier informatie over de organisatie en haar werkwijze.

De andere reden om te solliciteren is dat ik het een uitdaging vind om in kaart te brengen wat er speelt en hierin te interveniëren, volgens de kaders binnen uw organisatie.
Graag zou ik mijn diensten ter beschikking willen stellen aan deze groep cliënten.

Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij ik mijn kennis, ervaring en competenties goed kan inzetten. Daarbij bezit ik de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Bijvoorbeeld in crisissituaties kan ik inschatten waar op dat moment prioriteiten liggen. Een deel van mijn ervaringen heb ik opgedaan tijdens mijn functie als vestigingsmanager bij een uitzendbureau.
Ook ben ik administratief goed onderlegd en kan ik met verschillende systemen omgaan.

Met deze ervaringen op zak, zou ik mij vol enthousiasme willen inzetten voor uw organisatie xxxx.

Mijn beheersing van het Nederlands is uitstekend. Verder ben ik nuchter, initiatief nemend en stressbestendig.

Graag zou ik tijdens een persoonlijk gesprek, willen bekijken of we inderdaad een goede match zouden zijn.

Mocht u voor die tijd vragen hebben, dan kunt u mij natuurlijk altijd bellen of mailen.


Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,



Mocht iemand opmerkingen/reacties hebben dan hoor ik het graag!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 april 2009, 22:55
kikelientje kikelientje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 31
kikelientje is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie intercedente

ik neem aan dat je inmiddels gesolliciteerd hebt?

en hoe is het uitgepakt?

Gr,
Caroliena
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 15:16
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 09:40
Open sollicitatie Intercedente Natacha Sollicitatiebrief en cv 3 14 maart 2007 20:10
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 16:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon