Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 februari 2013, 09:38
sara21 sara21 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 februari 2013
Berichten: 1
sara21 is on a distinguished road
Standaard begeleider internaat doveninstituut

Hallo allemaal,

IK heb een brief geschreven, en was benieuwd wat jullie er van vonden?
Hebben jullie nog tips eventueel?

Gr Sara



Betreft: vacature (persoonlijk) begeleider

Geachte mevrouw xxx,

Zoals ik al in het telefoongesprek duidelijk maakte, ben ik zeer geďnteresseerd in de functie van begeleider. Wat mij direct aantrok was de manier waarop de visie werd verwoord als in” met hart, oor en oog voor de ander”

Momenteel ben ik werkzaam bij Humanitas als vluchtelingencoach, daar begeleid en coach ik vluchtelingen die vanuit het asielzoekerscentrum in de gemeente zijn komen wonen, op vrijwillige basis help ik ze met veel aandacht en respect een eind op weg. Dit geeft mij veel voldoening, mijn zorgzaamheid, en de wens om wat voor een ander te doen.

Door mijn werk en levenservaring heb ik veel kennis en ervaring opgedaan. Tijdens mijn functie als sociaal pedagogisch medewerker heb ik veel gewerkt met kinderen in de leeftijd 8t/12 jaar. Het creëren van een veilige leef omgeving en de autonomie van het kind staat voorop. We werkten veel met kinderparticipatie. Zo is elk kind uniek in hun doen en laten, en om ze te prikkelen in hun ontwikkeling en daarbij hun zelfstandigheid te vergroten, zorgden wij voor voldoende activiteiten die daar op aansloten.
Ik was werkzaam in een wijk waarbij er veel kinderen waren met een rugzakje waardoor mijn ervaring met deze specifieke doelgroep werd verbreed.

Ik was werkzaam op een plek met meerdere doelgroepen en instanties. Zo heb ik veel samen gewerkt met indirecte collega, s van het MJD. Dit gaf mij nog meer motivatie om mij te verdiepen in deze doelgroep.
Tijdens het outplacementtraject heb ik mijn levenssuccessen beschreven, hier is duidelijk naar voren gekomen dat ik flexibel ben, instaat ben goed te luisteren met een hoog inlevingsvermogen. De kwaliteit die ik heb verworven door mijn werkervaring, is het goed organiseren en daar naar handelen, een echte doorzetter die graag samenwerkt binnen een team.

Hoewel ik niet eerder met deze specifieke doelgroep heb gewerkt bied ik wel mijn collegiale en flexibele instelling aan met een bereidheid door middel van cursussen het communiceren eigen te maken.

Ik hoop dat u in deze brief en bijgesloten Curriculum Vitae voldoende aanleiding ziet om mij uit te nodigen voor een persoonlijke kennismaking.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Ambulant Begeleider Ernst-Erik Sollicitatiebrief en cv 1 19 juli 2012 03:42
Sollicitatiebrief begeleider behandelgroep mijnbaan Sollicitatiebrief en cv 7 22 november 2011 17:15
Sollicitatie begeleider internaat 10iii Sollicitatiebrief en cv 2 24 oktober 2010 23:25
Sollicitatiebrief Persoonlijk Begeleider (Duaal SPH) - Feedback is welkom! peggeltje99 Sollicitatiebrief en cv 0 16 januari 2009 00:12
Sollicitatie begeleider Nieuwe Hoek Mia Sollicitatiebrief en cv 3 11 februari 2007 13:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon