Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 september 2008, 16:00
poeleke20 poeleke20 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2008
Berichten: 3
poeleke20 is on a distinguished road
Red face Motivatie casemanager, ben ik op de goede weg??

xxxxxx
xxxxxx
xxxxxx

Onderwerp: sollicitatie casemanager
xxxxxxx, 11 september 2008


Geachte meneer/ mevrouw,

Met veel enthousiasme solliciteer ik naar de functie casemanager, welke ik vandaag zag staan op www.xxxxxxxxxxxx.nl. Bent u op zoek naar iemand die communicatief vaardig is, daadkrachtig, analytisch en werkt met een oplossingsgerichte aanpak? Dit zijn mijn kwaliteiten. Graag wil ik u toelichten waarom ik voor deze functie in aanmerking wil komen.

Na een aantal jaar met veel plezier te hebben gewerkt in het onderwijs ben ik toe aan een andere uitdaging. Wat me bijzonder aanspreekt in deze functie is de verantwoordelijkheid cliënten te motiveren de stap te maken naar werk en een betere sociale leefomgeving. Met mijn ervaring in het onderwijs, waar je ook met overtuiging werkt met kinderen en ouders die extra hulp behoeven, zie ik het als een uitdaging gezinnen te begeleiden naar de juiste keuzes.

In mijn vorige functies was ik verantwoordelijk voor de persoonlijke ontwikkeling van kinderen. Voor mij is het belangrijk dat ieder zijn verantwoordelijkheid draagt voor de gemaakte keuzes. Samen doelen stellen, begeleiden, eventueel bijstellen, afsluiten, rapporteren en reflecteren. Je biedt reële mogelijkheden die bij de situatie passen.

Tijdens mijn loopbaan binnen het onderwijs heb ik gewerkt met verschillende zorginstellingen en heb vele contacten binnen basisscholen. Ik ben een persoon die op een coachende, motiverende en activerende manier werkt, leg snel contacten en kan makkelijk schakelen tussen verschillende rollen. Ik probeer de positieve aspecten van een persoon te versterken. Hiernaast ben ik meer dan bereid aanvullende cursussen en opleidingen te volgen die het inwerkproces binnen de organisatie zullen versnellen.

Met mijn kennis en vaardigheden van de afgelopen jaren wil ik graag uw team versterken. Met veel hoop kijk ik uit naar een uitnodiging voor een gesprek waarin ik u van mijn talenten zal overtuigen.


Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 september 2008, 18:40
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Motivatie casemanager, ben ik op de goede weg??

Aandachtspunten

-Dit zijn mijn kwaliteiten... ik zou zeggen; Dan bent u bij mij aan het juiste adres... gedurft maar correct

-Na een aantal jaar met veel plezier te hebben gewerkt in het onderwijs ben ik toe aan een andere uitdaging. ..... waarom ben je toe aan een andere uitdaging? Dit terwijl je met plezier in het onderwijs hebt gewerkt. Dus behoeft toelichting.

-Wat me bijzonder aanspreekt ......... Wat mij bijzonder aanspreekt (in een andere zin gebruik je wel 'mij')

-Met mijn ervaring in het onderwijs, waar je ook met overtuiging werkt met kinderen en ouders die extra hulp behoeven, zie ik het als een uitdaging gezinnen te begeleiden naar de juiste keuzes ( juiste keuzes in wat? wat is een juiste keuze; vrij subjectief.. misschien dat je genuanceerder kan zijn..

-Voor mij is het belangrijk dat ieder zijn verantwoordelijkheid draagt voor de gemaakte keuzes. ( mag wat genuanceerder; ik bedoel niet iedereen is bewust van zijn of haar gemaakte keuzes; bijvoorbeeld kinderen etc. )

-Samen doelen stellen, begeleiden, eventueel bijstellen, afsluiten, rapporteren en reflecteren. Je biedt reële mogelijkheden die bij de situatie passen.... heb je dit letterlijk overgenomen van de vacature?

-[...] en heb vele contacten binnen basisscholen; waarom vertel je dit? mocht je daarmee iets willen bereiken dan zou je dat nader kunnen toelichten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ook ik ben mijn baan helemaal zat Linsi Loopbaanvragen 4 20 februari 2013 20:56
Ben reuze ongelukkig op mijn werk Jufnaatje Loopbaanvragen 14 18 november 2009 12:47
Sollicitatiebrief casemanager ambulante jeugdhulpverlening MW-er Sollicitatiebrief en cv 3 9 november 2006 21:39
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon