Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 november 2007, 07:00
Twinkle Twinkle is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2006
Berichten: 13
Twinkle is on a distinguished road
Standaard junior project manager, graag kritische blik!

Ik heb deze vacature net gevonden (paar uur geleden), maar de deadline is overmorgen al! Daarom graag een kritische blik op mijn brief. Hartelijk dank!


Functieomschrijving:

Taken en verantwoordelijkheden
formuleren, faseren, beslissen en beheersen van het project om te komen tot het resultaat van minder complexe (deel)projecten;

sturen van het proces van minder complexe (deel)projecten;

onderhouden van een professionele relatie met de opdrachtgever;

functioneel leidinggeven aan de projectgroep;

zorgdragen voor ambtelijk, politiek en maatschappelijk draagvlak;

leiding geven aan minder complexe (deel)projecten door te inspireren, daadkrachtig op te treden, diplomatiek en integer te handelen.

Functie eisen
HBO werk- en denkniveau;

0 - 5 jaar ervaring als proces- dan wel projectmanager;

kennis van ten minste één van de kennisvelden van het bureau projectmanagement;

kennis van bestuurlijke processen en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen;

kennis van proces- en projectmanagement;

leidinggevende, organisatorische en sociale vaardigheden.



Mijn brief:

Geachte heer XXX,

Op de website van xxx heb ik uw vacature voor de functie van junior projectmanager gezien. Deze functie sluit goed aan bij mijn toekomstvisie.

Het is voor mij een uitdaging om een functie te vervullen waar verantwoordelijkheid, resultaatgerichtheid, variatie en intellectuele creativiteit goed tot zijn recht komen. Daarnaast vind ik het belangrijk om sociaal-maatschappelijk bezig te zijn, dit loopt dan ook als een rode draad door mijn cv.

In mijn huidige functie van projectcoördinator heb ik ervaring met de volledige cyclus van projectmanagement, van het schrijven van een plan van aanpak tot aan de evaluatie. Ook in mijn voorgaande baan bij het Xxx heb ik altijd projectmatig gewerkt. Hier heb ik ook verscheidene cursussen op dit gebied gevolgd. Aan coaching en competentiegericht werken werd veel aandacht besteed. Daarnaast heb ik bij Xxx kennis van bestuurlijke processen en voor politieke en bestuurlijke verhoudingen opgedaan. Kennis van het beleidsveld .... spreekt vanzelf. Door mijn positieve, inspirerende en enthousiasmerende instelling kan ik goed met anderen samenwerken en draagvlak creëren. XXX komt op mij over als een enerverende, resultaatgerichte, veelzijdige organisatie waar ik graag deel van wil uitmaken!

Voor nadere gegevens verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Aangezien ik op dit moment in Peru woonachtig ben hoop ik dat een telefonisch interview tot de mogelijkheden behoort.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 november 2007, 23:28
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: junior project manager, graag kritische blik!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twinkle Bekijk bericht
Voor nadere gegevens verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Aangezien ik op dit moment in Peru woonachtig ben hoop ik dat een telefonisch interview tot de mogelijkheden behoort.
Dan hoop ik dat je ook van plan bent om te verhuizen... zet dat er dan dus ook nog maar in.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag commentaar op sollicitatiebrief Office Manager Aikido Sollicitatiebrief en cv 1 29 mei 2007 17:11
sollicitatiebrief stageplaats office manager; graag commentaar Coralien Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 13:00
Sollicitatiebrief Content manager Funky Sollicitatiebrief en cv 2 23 november 2006 21:04
Open sollicitatie naar parttime baan bij Gemeente. Graag jullie kritische mening Synove Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2006 14:09
Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik ilsieils Sollicitatiebrief en cv 2 3 augustus 2006 13:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon