Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 januari 2009, 14:22
mwh mwh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2009
Berichten: 1
mwh is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief heftruckchauffeur

Dag iedereen kunnen jullie heel even kijken naar mijn brief? Heel veel dank alvast en alle kritiek is welkom!

-----------------------------------------------------------------------

Betreft: Sollicitatie Heftruckchauffeur



Geachte heer of mevrouw,


Producten in een snelle tijd en zonder schade op de juiste plek brengen. Zo dragen heftruckchauffeurs bij aan een efficiënte logistiek van bedrijven. Kandidaten zoals ik, met oog voor detail en die snel kunnen werken, zijn in staat dit werk uit te voeren. Omdat ik veel ervaring heb in vergelijkbare functies en zorgvuldig en hard werk, ben ik van mening dat dit werk goed bij mij past. Heel graag zou ik dan ook bij ******* aan de slag gaan als heftruckchauffeur!

Sinds 2001 ben ik werkzaam in magazijnen en als verkoper. Hier heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied met samenwerken, klantcontact en heftruck rijden. Omdat ik een flexibele instelling heb en veel verschillende werkzaamheden onder diverse omstandigheden kan uitvoeren, voel ik mij al snel vertrouwd bij verschillende typen bedrijven. Hierdoor kan ik snel omschakelen naar een andere taak zonder dat dit ten koste gaat aan mijn zorgvuldigheid.

Werken in een team van leuke collega’s vind ik erg plezierig. Daarnaast is geen dag het zelfde en heb ik passie voor dit werk. Omdat ******** net als ik veel aandacht aan kwaliteit schenkt, denk ik dat ik goed binnen uw bedrijf pas. Met veel plezier zou ik mij dan ook volledig inzetten om u te helpen de doelstellingen van ********* ook in de toekomst te realiseren.


Met veel plezier kom ik in een gesprek meer over mijn brief vertellen. Een uitnodiging hiervoor zou ik graag ontvangen.


Met vriendelijke groet,


****** *******
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 januari 2009, 15:22
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief heftruckchauffeur

In de eerste alinea trap je een open deur in. De werkgever weet heus wel wat een heftruckchauffeur doet en wat voor kandidaat daar voor nodig is. Verder zie ik geen aanknoping tussen verkoop en rijden met een heftruck. Waarom ga je niet naar een uitzendbureau om daar eerst een half jaar ervaring plus diploma's te verkrijgen? Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 januari 2009, 18:52
DarkAngel24 DarkAngel24 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2009
Berichten: 14
DarkAngel24 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief heftruckchauffeur

Ik ben het niet helemaal eens met de opmerking van 'gast'. Ik heb zelf niet veel ervaring met solliciteren, maar ik denk dat wanneer zin 1 aansluit bij de visie en missie van de werkgever, het wel zeker een toevoegende waarde heeft. De sollicitant wil meegeven dat hij secuur, snel en kwalitatief goed werk levert. Wanneer de werkgever deze mening deelt, sluit dat toch aan?

Veel succes!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 januari 2009, 21:23
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief heftruckchauffeur

Bij een heftruckchauffeur denk ik aan een nuchtere kerel/dame die zijn/haar werk serieus doet. Verder hoeven daar geen wollige verhalen bij worden aangehaald. Daar zit een hoofd magazijn normaal gesproken ook helemaal niet op te wachten.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 8 januari 2009, 21:53
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief heftruckchauffeur

Voor jou is een omschrijving dan ook al snel wollig, Henk. Ook bij nuchtere mensen bestaat er verschil in kort of lang van stof zijn.

Ik vind het een heel goede brief van een ervaren persoon die weet wat het werk inhoudt en dit werk serieus neemt. Als een bedrijf werkt met toppers en floppers, dan zou ik denken dat dit weleens een topper zou kunnen zijn en hem zeker uitnodigen voor een gesprek.


Mwh,

Twee minipuntjes ter verbetering:

Het is "op het gebied van samenwerken" en "ten koste gaat van mijn zorgvuldigheid"
__________________
Rianne
Met citaat reageren
  #6  
Oud 2 februari 2009, 14:55
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief heftruckchauffeur

][QUOTE=Niet geregistreerd;14986]voel ik mij al snel vertrouwd bij verschillende typen bedrijven. Hierdoor kan ik snel omschakelen naar een andere taak zonder dat dit ten koste gaat aan mijn zorgvuldigheid.
Hier heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied met samenwerken, zou hier van maken "van samenwerken met collega`s van verschillende afdelingen"

Dus bij veel bedrijven gewerkt? Waarom weg daar? woordje "aan" moet "van" zijn.[/QUOTE
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag over sollicitatiebrief Femmetje Sollicitatiebrief en cv 3 17 december 2008 18:52
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 15:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 14:07
Sollicitatiebrief Leerling operatie assistent Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2008 18:34
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 09:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon