Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 april 2009, 11:32
adelina adelina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 1
adelina is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster bbl

hallo,

mijn naam is angela. ben nieuw hier..
ik ben zelf ook aan het solliciteren naar verkoopster bij zeeman.
heb op hun site die vacature gezien.
ik heb de brief ook af. maar heb hem meerdere keren opnieuw gedaan op het advies van mn man. pfff wil iemand me helpen want de laaste alinea of zo klopt niet. ik weet het echt niet meer.

ik bedank jullie alvast voor advies en correctie..

groetjes angela



*********
********* (Je eigen adres)
*********
*********
*********

*********
*********
********* (adres van het bedrijf)
*********
*********


Lelystad, 28-04-2009


Geachte mevrouw,

Na het surfen op het internet kwam ik op de website van zeeman terecht waar ik de vacature zag van verkoopmedewerkster BBL,graag wil ik solliciteren naar deze functie.

Ik ben 29 jaar en in 1998 heb ik mijn vbo diploma verzorging behaald,na deze opleiding ben ik de kappersopleiding gaan doen waarbij ik het certificaten heb behaald voor thuiskapster. Nadat heb ik bij schoonmaakbedrijven gewerkt en in een buurthuis waar ik zelfstandig moest runnen. Op dit moment ben ik werkzaam in het ziekenhuis als interieurverzorgster wat ik al bijna 2 jaar doe. Ik vind het nu tijd worden om nieuwe vaardigeheden op te doen en een nieuwe uitdaging

Zeeman lijkt me een leuke nieuwe uitdaging om daar een nieuw begin te maken. Ik ben een persoon die zeker handen uit mouwen steekt. Adviserend ben ik ook goed ingesteld om de klant zo goed mogelijk te helpen. Ik hou van netjes en ordelijk . ik vind het leuk om nieuwe dingen bij te leren en ben daar zeker ook bereid voor. Ik weet zeker wel wat van mode af en huishoudelijke artikelen en help de klant zo zijn geschikte keuze te maken.

Ik kan zelfstanding en kan zowel in een team werken. Door de jaren heen heb ik veel ervaring op gedaan zowel stage als werk. Zo ben ik bereid een klant te helpen en de winkel ordelijk en netjes achter te laten voor de volgende dag.


Voor meer informatie over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar mijn cv.
Graag kom ik mijn sollicitatiebrief en curriculum vitae in een persoonlijk gesprek toelichten



Met vriendelijke groet,


**********
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief BBL plaats SPH vokiki Sollicitatiebrief en cv 2 19 november 2008 10:10
sollicitatiebrief voor een opleiding verzorgende bbl ray Sollicitatiebrief en cv 2 2 april 2008 22:35
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster Jorieke Sollicitatiebrief en cv 2 1 december 2006 17:36
Sollicitatiebrief BBL plaats brechtje27 Sollicitatiebrief en cv 1 29 november 2006 13:38
Sollicitatiebrief voor bbl opleiding lienthju Sollicitatiebrief en cv 3 21 mei 2006 19:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon