Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 april 2007, 16:41
Jopie Jopie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 april 2007
Berichten: 2
Jopie is on a distinguished road
Question Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die de selectieprocedure aan de nyenrode met of zonder succes doorlopen heeft. Ik heb werkelijk waar uren zitten googlen om iets te vinden, maar zonder succes

Zelf wil ik graag aan de universiteit van nyenrode gaan studeren, maar daarvoor moet je de selectieproceduren wel met succes doorlopen om toegelaten te worden.

Ik hoop met dit bericht een reactie te krijgen van iemand die mij wat tips kan geven over hoe voor te bereiden op de selectieprocedure, wat de procedure inhoudt hoe het verlopen kan e.d.

Alvast heel veel dank....
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 april 2007, 20:48
Arjo Arjo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2007
Berichten: 17
Arjo is on a distinguished road
Standaard Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Hoi, ik ken iemand uit mijn oude klas die naar nyenrode is gegaan. Je kunt hem via hyves benaderen. zijn hyve pagina is: http://hbohenkie.hyves.nl/
succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 april 2007, 11:06
Jopie Jopie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 april 2007
Berichten: 2
Jopie is on a distinguished road
Smile Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjo Bekijk bericht
Hoi, ik ken iemand uit mijn oude klas die naar nyenrode is gegaan. Je kunt hem via hyves benaderen.
Hé Arjo,

Hartstikke bedankt voor je reactie. Helaas is er momenteel, hoop ik tenminste, iets mis met hyves.nl. Maar zodra alles in orde is zal ik zeker ff kijken..

Grts
Jopie
Met citaat reageren
  #4  
Oud 9 januari 2009, 17:52
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jopie Bekijk bericht
Hé Arjo,

Hartstikke bedankt voor je reactie. Helaas is er momenteel, hoop ik tenminste, iets mis met hyves.nl. Maar zodra alles in orde is zal ik zeker ff kijken..

Grts
Jopie
Hey,

Momenteel ben ik aan het overwegen om naar Nyenrode te gaan. Ook ik heb al enkele malen gegoogled en vind niet veel over de ervaringen van men van de selectierondes bij Nyenrode. Doordat deze post nogal op leeftijd is, wil ik vragen of er mensen zijn die ervaring hebben met Nyenrode doordat zij hierop zelf studeren of doordat zij mee hebben gedaan aan een van de selectierondes bij Nyenrode.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Albert
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 januari 2009, 20:03
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Hallo Albert,

Ben je toevallig ook lid van LinkedIn? Ik wel en ik heb daar Nyenrode Universiteit in getypt. Toen kwam ik bij allemaal mensen terecht die daar op school werken, of daar een studie hebben gedaan. Je zou één van die mensen kunnen benaderen.

Een andere optie is een opendag bezoeken van de school en aan studenten hun ervaring vragen.

Succes.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 januari 2009, 16:49
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Alle informatie is maar 1 telefoontje van je verwijderd. Vaak moet je op HBO+/WO niveau functioneren (lees: VWO6) en is een zeker niveau van wiskunde/statistiek kennis zeker vereist. Maar als je daar niet aan voldoet zijn er zogenaamde deficientiecursussen. Succes.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 16 januari 2009, 11:48
Pamo
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Hey,

Momenteel ben ik aan het overwegen om naar Nyenrode te gaan. Ook ik heb al enkele malen gegoogled en vind niet veel over de ervaringen van men van de selectierondes bij Nyenrode. Doordat deze post nogal op leeftijd is, wil ik vragen of er mensen zijn die ervaring hebben met Nyenrode doordat zij hierop zelf studeren of doordat zij mee hebben gedaan aan een van de selectierondes bij Nyenrode.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Albert
Zie www.nivranyenrode.nl
succes!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 16 januari 2009, 13:12
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Nyenrode is iets anders dan NIVRA-Nyenrode. Zie www.nyenrode.nl voor Nyenrode.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 2 maart 2009, 15:52
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Hoi,

NIVRA Nyenrode is accountancy is niet hetzelfde als het Bedrijfskunde traject. Ik weet dan ook niet of de aanmeldingsprocedures hetzelfde zijn. Ik heb zelf op Nyenrode gezeten en mocht je meer willen weten over de procedure moet je mij even mailen op sharp77@live.nl
Met citaat reageren
  #10  
Oud 15 mei 2009, 18:58
niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ervaring met de selectieprocedure van Nyenrode universiteit?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk_ Bekijk bericht
Alle informatie is maar 1 telefoontje van je verwijderd. Vaak moet je op HBO+/WO niveau functioneren (lees: VWO6) en is een zeker niveau van wiskunde/statistiek kennis zeker vereist. Maar als je daar niet aan voldoet zijn er zogenaamde deficientiecursussen. Succes.
Voor het bedrijfskundeprogramma van Nyenrode is wel meer vereist dan VWO6 niveau. Je moet al een (erkende) HBO of WO studie hebben afgerond. De selectieprocedure in mijn tijd bestond uit 3 interviews en een uitgebreide psychologische en IQ test. Als je meer wil weten over de procedure nu, zou ik op de website kijken, misschien de informatiebrochure aanvragen en anders ze gewoon even bellen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Sollicitatiebrief medewerker begeleiding huishoudelijke dienst UMCG suleika Sollicitatiebrief en cv 0 21 maart 2007 13:59
Sollicitatie-bijstand Financial Controller berbo Sollicitatiebrief en cv 8 25 februari 2007 00:22
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon