Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Alle andere carrièreonderwerpen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juli 2010, 21:07
thimovdz thimovdz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 2
thimovdz is on a distinguished road
Standaard Ik zoek een beroep

hallo allemaal,
ik ben thimo ben pas 15 jaar jong en doe VMBO-T,
ik weet het het is nog beetje jong om te gaan zoeken maar ik wil graag weten waarvoor ik later wil gaan leren,(welke richting),
ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik vind het moeilijk,


wat meer informatie over de baan.

ik zou graag een baan willen waar je niet beroemd mee hoef te worden maar mag wel,waar je goed bij verdient.
ik kan niet zingen acteren of dansen en voetballen.
een beroep waar je bezig bent buiten of binnen.
wil geen eigen bedrijf,ben redelijk in wiskunde,matig natuurkunde of scheikunde,talen zijn erg goed.

kan iemand mij misschien zeggen wat ik zou kunnen doen?

mvg thimo,
als U/je meer wilt weten over wat ik graag wil,zoals dat ik een baan wil hebben dat verdient,en wat ik kan.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 juli 2010, 22:30
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: ik zoek een beroep.

Hallo Thimo,

Goed dat je nu gaat kijken wat je zou willen doen, ook m.b.t. een eventuele vervolgopleiding.

Er zijn maar weinig mensen die beroemd worden door hun werk en heel goed verdienen.

Kijk wat je naast je school leuk vindt om te doen, waar je interesses liggen. Is het misschien mogelijk om op school met een decaan/ opleidingenadviseur o.i.d. te gaan praten?

Bekijk informatie van opleidingen, bezoek open dagen. Kijk waar je enthousiast van wordt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 juli 2010, 00:36
thimovdz thimovdz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 2
thimovdz is on a distinguished road
Standaard Re: Ik zoek een beroep

met decaan zou ik best willen doen :P maar wat hij opgeeft vind ik niet leuk,
en wat ik naast mijn school doe is schieten op een schietvereniging,ik ben erg snel onzeker van mij zelf,zou naar de marine willen dan scherpschutter maar heb last van hoogtes,ik weet niet of ze daarvan af helpen?

en ben ook bang dat ik die opleiding niet haal.
en als dat zo is dan heb ik een probleem.

maar erg bedankt dat je mij probeert te helpen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 augustus 2010, 00:30
Dalia Dalia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2010
Berichten: 9
Dalia is on a distinguished road
Standaard Re: Ik zoek een beroep

Je zou een vertaler kunnen zijn,bij een vertaler doe je veel dingen met de computer,bijv. iemand jij kent engels,en ze sturen je een nederlands brief,dan moet je het dan in het engels,je kan het ook natuurlijke in andere talen vertalen,je kan daarvoor in een bedrijf werken,of gewoon thuis,zo'n een kennis van mij die is ook vertaler,die vertaalt in het engels.
of je kan ook leraar zijn van een studie dat je leuk,bijv engels,nederlands,spaans.
als ik er dan een voor je uit moest kiezen,dan raad ik je aan om vertaler te worden,maar het is toch jou keus

Van dalia
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 oktober 2010, 12:08
parkeerbeheer parkeerbeheer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2010
Berichten: 1
parkeerbeheer is on a distinguished road
Standaard

Ik zou zeggen, goed sparen. Pak elke baan die je maar kunt krijgen. En stap dan de wijde wereld in, en maak kennis met meerdere culturen en leer mensen kennen. (Er zijn ook zat baantjes te vinden in het buitenland) Je zult zien dat je hierdoor meer inzicht krijgt (en niet zo bekrompen wordt als veel mensen hier) en uiteindelijk zul je zien waar jij goed in bent.
Jouw succes hoeft niet per direct in Nederland te liggen. Denk erom, het maakt niet uit waar je begint maar waar je eindigt.
God bless you!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Hoe ben je tot de keuze gekomen voor een studie of beroep? Primago advies Opleiding kiezen en volgen 12 14 april 2010 21:53
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon