Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juni 2011, 23:48
bonki3 bonki3 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2011
Berichten: 4
bonki3 is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief Traineeship telecommunicatie. Graag commentaar.

Betreft; Sollicitatie traineeship *********

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie op de website en op aanraden van een oud collega bij ****** reageer ik op het traineeship “*******”. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik de kandidaat ben die u zoekt.

Als persoon ben ik loyaal, betrokken en neem ik graag initiatief. Mede door mijn werkervaring binnen ***** en in het buitenland ben ik erg resultaatgericht, flexibel, klantgericht en communicatief vaardig geworden. Ik heb geleerd doorzettingsvermogen te tonen en zelfstandig te zijn. Dankzij verschillende projecten waar ik aan heb meegewerkt tijdens mijn studie en opgedane werkervaring, weet ik dat ik zowel in een team als zelfstandig mijn werk kan uitvoeren.

Mijn flexibiliteit heb ik getoond door uit mijn vaste ritme te komen en te gaan reizen door Azie. Ik ben tevens tijdens mijn studie opgeklommen van adviseur naar assistent manager bij ******. Ik ben van de shop op het ***** naar de shop aan de ***** verhuisd. Dit zijn twee shops met totaal ander publiek wat tevens aangeeft dat ik mij kan aanpassen aan de persoon die voor mij staat.

Tijdens mijn studie Management, Economie en Recht heb ik bij ***** gewerkt en ben vertrokken wegens een geplande rondreis. Het innovatieve denken, internationale karakter en duurzame werken van ***** spreekt mij nog steeds aan. Wat mij aantrekt in deze functie is de mogelijkheid om verder te studeren in combinatie met het opdoen van ervaringen in verschillende takken van de telecommunicatie branche. Het verder kijken dan mijn eigen studie en vakgebied. Deze branche heeft mij door de snelheid waarmee de ontwikkelingen hierin gaan en omdat iedereen er altijd mee te maken heeft altijd geboeid.

Het traineeship uitvoeren in Amsterdam is voor mij de best denkbare optie. Amsterdam is voor mij in Nederland het bruisende hart waar het allemaal gebeurd, waar ik gewerkt en gestudeerd heb. Op het gebied van ****** zijn ben ik met zowel de iPhone als de Blackberry vrij verwend. Door het gebruiksgemak van email, pingen, RSS feeds en veel meer ben ik altijd up to date.

Graag zou ik deze kans willen grijpen om mijn carričre bij ****** voort te zetten, maar dit keer op het hoofdkantoor. De bovenstaande eigenschappen zijn, mijns inziens, erg belangrijk voor een trainee en maken mij geschikt voor de vacature die u aanbiedt. Het lijkt mij een uitdaging om het ***** traineeship te volgens en met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling kan ik een positieve bijdrage leveren.

Graag licht ik mijn brief en cv in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juni 2011, 12:15
Cassio
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit komt een beetje dirigerend over:
"Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik de kandidaat ben die u zoekt."

ik zou er eerder van maken:
Graag neem ik de moeite om u te overtuigen waarom ik de juiste kandidaat ben.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief voor stage Architectenbureau Graag commentaar SkylerWhite Sollicitatiebrief en cv 3 4 mei 2011 10:13
Graag commentaar Motivatiebrief Engels wtm Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2010 18:11
Motivatiebrief Traineeship Logistiek Ronneman Sollicitatiebrief en cv 3 10 juni 2009 00:01
Brief Marketing Adviseur (startersfunctie); graag commentaar! Ivonne Sollicitatiebrief en cv 1 29 juli 2008 17:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon