Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 juni 2011, 19:52
Ravon Ravon is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2011
Berichten: 1
Ravon is on a distinguished road
Standaard Eerste motivatiebrief ICT

Hallo allemaal,

Ik heb mijn uiterste best gedaan een goede motivatiebrief te maken en hoop daarom ook of er iemand is die het nou zou willen kijken.

===================
<Mijn Naam>
<Mijn Adres>
<Mijn Postcode en Woonplaats>

<Woonplaats, Datum>

<Naam Bedrijf>
<Adres Bedrijf>
<Postcode en Plaats Bedrijf>

Betreft: Sollicitatie Computertechnicus

Geachte heer/mevrouw,

Met veel interesse las ik uw vacature op .........nl. Sinds ik mijn eerste computer kreeg op 7 jarige leeftijd is mijn ambitie naar deze technologie begonnen. Ik zette mijn eerste computer in elkaar toen ik 10 jaar oud was en begon hier toen ook aandachtig mee als hobby. Deze hobby leidde er al snel toe dat er mensen naar mij toe kwamen om hun kapotte computers te repareren, onderdelen te vervangen of over te clocken. Dit deed ik dan ook met veel plezier.

Mijn hobby stopte tijdelijk omdat ik als 16 jarige solliciteerde bij de landmacht en al snel werd aangenomen. Ik werd meerdere malen uitgezonden en beleefde hier ook veel avontuur en plezier, echter was mijn passie omtrent computer systemen en alles wat er om draait niet weg en begon me na een paar jaar al snel af te vragen of ik mezelf nog wel in het leger kon vinden op latere leeftijd. Dit kon ik helaas niet, dus na het aflopen van mijn contract ben ik elders aan de slag gegaan, echter was het door de economische crisis niet gelukt om een baan te vinden in de ICT.

Nu ben ik zeer geďnteresseerd om de opleiding ICT Medewerker te volgen in de form van BBL en las in uw vacature dat dit wellicht mogelijk zou zijn. De opleiding zal dan ook gevolgd worden bij het ROC Midden Nederland of elders als daar meer baat bij is. Ik werk momenteel in een supermarkt waar mijn contract eind deze maand (Juni 2010) afloopt en zou daarna zeer graag de mogelijkheid krijgen om mijn vaardigheden in de ICT te gebruiken.

Zoals u ziet, ben ik zeer gemotiveerd om in uw winkel aan de slag te gaan. Ik hoop dan ook dat u mij zult uitnodigen voor een sollicitatie gesprek, zodat ik mij verder aan u kan voorstellen.

Met vriendelijke groeten,
<Mijn Naam>

Bijlage: CV
===============

Is dit goed/voldoende als motivatiebrief ? Heeft iemand misschien nog tips ?

Alvast heel vriendelijk bedankt!,
Wesley
  #2  
Oud 8 juni 2011, 20:00
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard

Als je hulp van anderen vraagt op dit forum, dan wordt van je verwacht dat je zelf eerst hulp aan anderen biedt. Dat heb je kunnen lezen in stap 2 van de huisregels:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

Deze discussie gaat op slot. Nadat je anderen geholpen hebt met feedback op hun brief of cv kun je je sollicitatiebrief opnieuw plaatsen.

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 9 juni 2011 om 16:27
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opleiding Niveau 4 ICT Problemen :( bonecrusher Opleiding kiezen en volgen 6 8 juni 2011 12:57
Hoe switchen van Medewerker Beheer ICT (niveau 3) naar Applicatieontwikkelaar? Phoenix Opleiding kiezen en volgen 0 20 februari 2011 18:31
Sollicitatiebrief Eerste Autotechnicus BBL w0ut3r Sollicitatiebrief en cv 0 8 november 2010 19:23
Ommezwaai van elektrotechniek naar ICT MikeyM Loopbaanvragen 3 17 mei 2009 10:20
Sollicitatiebrief opleidingsdocent ICT abctje Sollicitatiebrief en cv 1 7 november 2006 20:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon